×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

به گزارش اکوپارس : مدیرکل دفتر حقوقی سازمان بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت، از شناسایی حدود ۲۳ شرکت متخلف در استفاده از نام بیمه سلامت خبرداد و گفت: پس از پیگیری های لازم به مدیران این شرکت ها تذکرات و هشدارهای لازم و قانونی مبنی برعدم استفاده از نام بیمه سلامت داده شده است.

سید عبدالرحیم ترابی در گفت وگو با خبرنگار آی هینا گفت: بر اساس صدها گزارش و شکایات مردمی، شرکت هایی را شناسایی کردیم که از طریق تماس تلفنی با شهروندان سراسر کشور مشخص شد که بیمه سلامت خدمات تکمیلی رایگان یا کارت هوشمند سلامت صادر می کند و مردم می توانند با پرداخت مبلغی سالیانه ، حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان از خدمات درمانی مراکز طرف قرارداد به صورت رایگان و یا با تخفیفات ویژه بهره مند شوند.

مدیرکل دفتر حقوقی سازمان بیمه سلامت افزود: این درحالی است که پس از دریافت وجه و ارائه کارت مورد نظر، از دسترس خارج شده و هیچ تلفن و آدرسی از آنها پاسخگوی مردم نبود.

وی تاکید کرد: با پیگیری موضوع، حدود ۲۳ شرکت شناسایی شده و مدیران آنها دعوت و به آنها تذکرات و هشدارهای لازم و قانونی مبنی بر عدم استفاده از نام بیمه سلامت ارائه و موارد جعل عنوان مورد پیگیرد قضایی قرار گرفت و در نتیجه رسیدگی های مراجع قضایی و همکاری مردم و شهروندان ، حکم تعلیق چند شرکت متخلف و تعزیر مدیران ذی ربط صادر شد.

ترابی گفت: ضمن اینکه طی مصاحبه های مختلف خبری با رسانه های جمعی مکتوب ، دیداری و شنیداری مراتب و شگردهای این گونه کلاهبرداری برای هموطنان تشریح و اطلاع رسانی های مکرری صورت پذیرفت که سبب کاهش موارد پرداخت وجه از سوی مردم شده است، اما تماس های مکرر آنان موجب آزار و اذیت آحاد جامعه شده و نیازمند اقدام مراجع ذی صلاح و ذیربط جهت برخورد با این متخلفان است.

وی گفت: از مردم درخواست می شود، تحت تاثیر فریب این گونه تبلیغات اغواگرانه قرارنگرفته و گزارشات و شکایات خود را از طریق سامانه ۱۶۶۶ به سازمان بیمه سلامت ایران منعکس و جهت اطلاع از خدمات این سازمان تنها به سایت اطلاع رسانی رسمی و یا دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد مراجعه کنند

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false