×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که با تلاش مدیر عامل این سازمان اجرا شد،حرکتی هوشمندانه و در راستای منافع جامعه شریف مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی است و شایسته تقدیر است.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید احمد سیدی در دیدار با اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان بجنورد،از تلاشها،تعاملات و همراهی های موثر کانون مرکز استان تقدیر نمود.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: با توجه  شرایط سازمان و رکود فعالیتهای اقتصادی که تاثیر زیادی بر تامین منابع سازمان داشته است،مدیر عامل سازمان با درنظر گرفتن منافع بازنشستگان و مستمری بگیران و خانواده های این عزیزان،طرح همسان سازی را اجرا کرد.

سیدی ادامه داد:این رویداد نقطه عطفی در تاریخ بیش از نیم قرن فعالیت سازمان تامین اجتماعی بوده است و یقینا در حافظه آیندگان نیز ثبت خواهد شد که با وجود تمام فشارها و بحرانها،با درک درستی از شرایط موجود و با بسیج امکانات،تعاملات و هماهنگی های پارلمانی و وزارتخانه متبوع و  با اندیشیدن به بنیان خانواده های تحت پوشش،امید و امنیت اقتصادی و اجتماعی را برای مستمری بگیران به ارمغان آورد.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی کانونهای بازنشستگان را بازوی توانمندی برای پیشبرد اهداف عالی سازمان توصیف کرد و افزود:حضور شما عزیزان نقطه قوتی برای شفاف سازی و حمایت از طرح ها و برنامه های اجرایی در مسیر حرکت سازمان است.

وی متذکر گردید:مبنا و اساس تشکیل صندوقهای بیمه ای بر سه اصل مشارکت،حق الناس و عدالت استوار است و هرگونه تصمیم گیری و ایجاد تکلیفی که مغایر باهریک از این سه اصل باشد در واقع نافی اصول قانونی سازمان تامین اجتماعی است .

در ادامه این دیدار حجت الله شهسوار رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان بجنورد به نمایندگی از بازنشستگان تامین اجتماعی مرکز استان انتصاب آقای سید احمد سیدی را تبریک گفت و ضمن ارائه گزارشی از وضعیت و مشکلات موجود خواستار پیگیری و مساعدت در رفع معضلات شد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false