×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد۵۲۶۷ بیمار در مراکز درمانی استان پذیرش شده اند که بر اساس تست PCR، ابتلای ۲۷۱۲ نفر قطعی تشخیص داده شده است.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین فخر در جلسه با روسای مراکز درمانی تامین اجتماعی کرمان که به صورت وبینار برگزار شد، از خدمات مستمر همکاران در خدمت رسانی به بیماران بویژه بیماران کرونایی تشکر و قدردانی کرد.

دکتر فخر با اشاره به مصوبه دانشگاه علوم پزشکی کرمان در خصوص افزایش سهمیه تخت های بیمارستانی به بیماران کرونایی اظهار داشت: بر این اساس ۵۰ درصد تخت های بیمارستانی به این بیماران  اختصاص یافته است.

وی افزود: در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان، ۱۵۰ تخت برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده و در بیمارستان دکتر غرضی سیرجان ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی ۲ برابر شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان به اجرای طرح های عمرانی و توسعه ای در بیمارستان های استان اشاره کرد و اظهار داشت: در بیمارستان دکتر غرضی سیرجان بخش های ویژه همچون NICU توسعه خواهند یافت و بخش دیالیز ایجاد می شود و در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) نیز بخش NICU توسعه می یابد. در بیمارستان امام علی(ع) زرند نیز طرح هتلینگ بیمارستانی عملیاتی خواهد شد.

دکتر فرهاد اشافی، رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان نیز در این جلسه گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا این بیمارستان همکاری بسیار خوبی با دانشگاه علوم پزشکی داشته است و بازدید نماینده وزارت بهداشت از بیمارستان نیز با اعلام رضایت همراه بوده است.

وی همچنین از تدابیر لازم برای تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان خبر داد.

دکتر منصور هاشمی، رئیس بیمارستان امام علی(ع) زرند نیز در این جلسه اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ۴۰ نفر بیمار در بخش بیماران کرونایی بستری هستند.

دکتر مهدی ابناء، رئیس بیمارستان دکتر غرضی سیرجان نیز در این وبینار گفت: در حال حاضر دو بخش بطور کامل به بیماران کرونایی اختصاص یافته است و ۶۶ بیمار اکنون بستری هستند و سعی ما بر این هست که خدمات با کیفیت را ارائه کنیم.

وی در خصوص جلب مشارکت خیرین شهرستان سیرجان گفت: ۸۸۵ میلیون تومان به صورت نقد و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بصورت خرید تجهیزات پزشکی به بیمارستان سیرجان مساعدت شده است.

روسای ادارات و کارشناسان ارشد مدیریت درمان نیز در این جلسه، در خصوص تامین نیروی مورد نیاز مراکز درمانی، تجهیزات پزشکی و دستور العمل های تشخیص و درمان بیماری کرونا، مباحثی ارائه کردند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false