×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

روسای اوقاف نواحی سه گانه کرمانشاه با حضور در مدیریت درمان تامین اجتماعی کرمانشاه، در دهه وقف از فعالان عرصه سلامت تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در همایش تجلیل از فعالان عرصه سلامت که به مناسبت دهه وقف برگزار شد، از فعالان عرصه سلامت مدیریت درمان استان کرمانشاه تقدیر بعمل آمد.

دکتر میثم حجتی پور مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه در این جلسه گفت: درمان تامین اجتماعی در دو بخش درمان مستقیم که شامل دو بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی و هفت درمانگاه در کرمانشاه و شهرستانهای استان و بخش درمان غیر مستقیم شامل دفتر اسناد پزشکی با عقد قرارداد و خرید خدمت از کلیه بیمارستان ها، مطبها، مراکز پاراکلینیکی و غیره مشغول خدمت رسانی به بیماران و مراجعین است.

وی افزود در مواقع بحران از جمله بیماری کرونا، سازمان تامین اجتماعی تلاش حداکثری خود را با نگاه عام به یاری سایر نهادهای ذیربط در خدمت رسانی به مراجعین می کند.

وی در ادامه گفت: رسالت اصلی ما خدمت به بیماران است و تلاش حداکثری خود را در بازگرداندن سلامتی به بیماران خواهیم کرد.

دکتر حجتی گفت: با شیوع بیماری کرونا بیمارستان شهدا با نیمی از ظرفیت خود مشغول انجام خدمت به بیماران است و در صورت نیاز آمادگی دارد که کل آن مجموعه در اختیار بیماران قرار گیرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه گفت:سازمان تامین اجتماعی با درک درستی که از بحرانها و موضوعات مختلف دارد با وجود تمامی مشکلات و محدودیت منابع و عدم استفاده از بودجه دولتی، با پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد، گام های خوبی در رضایتنمدی سطح جامعه مراجعین داشته است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین جاسمی رئیس اوقاف کرمانشاه ضمن تشکر از اقدامات مدیریت درمان در رسالت خدمت رسانی به بیماران در جبهه سلامت گفت: بنا به گفته مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه عزیزانی که در این مسیر جان خود را از دست می دهند، شهید هستند، به معنای واقعی ارزش خدمت کادر درمانی در جامعه را نشان می دهد و کادر درمانی خالصانه در خدمت رسانی به مردم در حال تلاش هستند.

در پایان این مراسم از کادر درمانی بیمارستان شهدا با اعطای لوح تقدیر و قرآن کریم تجلیل شد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false