×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز گفت: خدمات درمانی تامین اجتماعی برای بیمه شدگان اهمیت بسزایی دارد.

به گزارش اکوپارس  به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد توانایی در مراسم معارفه سرپرست دی کلینیک شهید حاجی زاده با اشاره به لزوم توجه به مدیریت مشارکتی مطالبی را عنوان و در خصوص مدیریت مشارکتی و تفویض اختیار به روسای مراکز درمانی توصیه هایی را عنوان کرد..

دکتر توانایی در ادامه افزود: با تفویض اختیار و احترام به کار کارشناسی همکاران و اعتماد به زیر مجموعه می توان با تغییر و اصلاح برخی روشها و بهبود امور یک مجموعه روان با مشارکت بیشتر همکاران تحقق بخشید و انتظار ما هم از روسای مراکز توجه به مدیریت مشارکتی و تفویض اختیار و بهره گیری از مشارکت همکاران است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز اظهار داشت: همه کارکنان با هر سمتی تنها یک هدف و آن انجام امور مراجعان را دنبال می کنند. کار واحدها توسط صف انجام می گیرد و اگر در صف پزشک یا هر کدام از کارکنان درمانی نباشند، کار بیمار انجام نمی شود. از اینرو بر اهمیت کار صف واقفیم و بودن ما به منظور پشتیبانی و حمایت و تسهیل امور صف است.

وی ادامه داد: تاکید ما بر این است که کار اصلی درمان توسط واحدها انجام می شود و در بخش درمان غیر مستقیم هم کار اصلی طرف قراردادها توسط همکاران اسناد پزشکی انجام می شود و وظیفه ما قرارگرفتن در کنار این عزیزان به منظور حمایت و پشتیبانی است و از این بابت ارزش کاری واحدهای صف را می دانیم و از زحمات تک تک آنها تشکر و قدردانی می کنیم.

در پایان این مراسم، دکتر توانایی با اشاره به سوابق دکتر علیرضا جاویدی و فعالیت های وی در سازمان تامین اجتماعی، با اهدای حکم سرپرستی دی کلینیک شهید حاجی زاده برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد و همچنین از زحمات و خدمات دکتر داود موسی پور در طول مسئولیت دی کلینیک شهید حاجی زاده تشکر و قدردانی کرد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false