×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: خدمات درمانی تامین اجتماعی در نهایت کیفیت به بیمه شدگان ارائه می شود.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید اسماعیل مقدس پور در جلسه با نمایندگان شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی که با حضور روسای تجهیزات پزشکی بیمارستان استاد عالی نسب برگزار شد، ضمن بیان اضطرار خرید و راه اندازی فوری برخی دستگاه های حیاتی درمانی، بر ضرورت همکاری شرکت مذکور تأکید کرد.

وی افزود: شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی که وابسته به شرکت خانه سازی ایران است، عمدتا تجهیزات مورد نیاز بیمارستانی را تامین می کند.

دکتر مقدس پور خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط موجود، شرکت هایی از این قبیل می توانند بهترین راهکار را برای تداوم خدمت رسانی مطلوب مراکز درمانی اتخاذ کنند.

گفتنی است، شرکت بازرگانی بین المللی که صد در صد سهام آن متعلق به سازمان تامین اجتماعی است تا سال ۱۳۹۱ شرکت بازرگانی خانه سازی ایران نامیده می شد و در مجموعه هلدینگ خانه سازی ایران به امر مشاوره طراحی و تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان ها می پرداخت و از سال ۱۳۹۱ مستقل از خانه سازی و با اساسنامه جدید و گسترش فعالیت های بازرگانی علاوه بر حوزه تجهیزات پزشکی به سایر امور بازرگانی در حوزه کالاهای اساسی، نفت، گاز و پتروشیمی، خودرو و … نیز ورود نمود و شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی نامیده شد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false