×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پذیرش مسئولیت پست حراست بسیار سخت و حساس است

مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران گفت: حساس بودن مقام قضاوت و عقوبت کیفری دنیوی و اخروی این مسئولیت بار سنگینی است بر دوش همکاران حراست و وظیفه خطیری است که پذیرفتن این مسئولیت را امروزه سخت کرده است.

به گزارش اکوپارس به نقل از خبرنگار آی‌هینا، راستگو در مراسم تکریم و معارفه روسای حراست اداره بیمه سلامت استان مرکزی افزود: صیانت از نیروی انسانی سازمان و حفاظت از اطلاعات همکاران و مدیران یکی از موارد بسیار حساس است که امروزه باید مد نظر همکاران حراستی قرار گیرد.

مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران ضمن قدردانی از زحمات تک تک مدیران ستادی و استانی و همکاران سازمان بیمه سلامت ایران یادآور شد: باید مراقب سوء رفتار برخی افراد شویم ، باید در مراودات و رفت وآمدها مراقب باشیم که خدایی ناکرده مبادا شیطان باعث نزول اخلاقیات و رفتار ما شود و دچار لغزش در امور کاری و اخلاقی شویم .

وی تاکید کرد: چشم بینایی تحت عنوان جایگاه نظارتی بعنوان حراست باید مشفقانه و برادرانه عیوب ما را به ما گوشزد کنند.

راستگو گفت: حراست‌ها نه تنها باید به عنوان یک جایگاه نظارتی در دستگاه ها فعالیت داشته باشند، بلکه باید رازداری و امانت داری ، صیانت از بیت‌المال، دیده بان ، تلاش در راستای تثبیت امنیت دستگاه را سرلوحه کار خود قرار دهند و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نورزند.

همچنین در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از زحمات بابک بوالحسنی رئیس سابق حراست اداره کل تجلیل و حکم انتصاب سید محسن هاشمی به عنوان رئیس حراست اداره کل توسط مدیرکل حراست سازمان بیمه سلامت ایران به آنان اهدا شد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false