×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

به گزارش اکوپارس : عضو کمیته بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: سازمان بیمه سلامت با اتخاذ تدابیر مناسب امکان ارایه خدمات را برای تمام آحاد جامعه فراهم کرده است.

مسعود مشایخی در گفت وگو با خبرنگار آی هینا، درخصوص پوشش همگانی بیمه سلامت و حفاظت مالی از بیمه شدگان گفت: یکی از پیشنهادات سازمان جهانی بهداشت درحوزه سلامت، توجه به هزینه ها، چترجمعیتی و ارایه خدمت مناسب به مردم است، اگردر یک جامعه ای بهترین نوع خدمات نتواند دردسترس مردم قرار گیرد؛ هیچ نتیجه ای به سود این حوزه حاصل نخواهد شد.

عضو کمیته بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت افزود: برای بهره مندی مردم از خدمات حوزه سلامت باید به مسائل گفته شده توجه کرد که خوشبختانه در بیمه سلامت امکان بهره مندی از خدمات به طور ویژه وجود دارد؛ ضمن اینکه خدمات مورد نیاز باید در بسته خدمتی قرار گیرد که به حفظ و ارتقاء سلامت افراد کمک کند.

وی با تاکید برحفاظت مالی از بیمه شدگان تصریح کرد: کارکرد نظام های بیمه ای درهرحوزه ای یعنی مخاطرات مالی کاهش پیدا کند، البته مشارکت افراد در پرداخت حق بیمه یعنی ریسک و مخاطره مالی درحق بیمه ها تقسیم شود که بدون شک چنین وضعیتی در بیمه سلامت وجود دارد و بخش زیادی از هزینه های افراد پس از بستری در بیمارستان توسط بیمه پرداخت می شود.

مشایخی با اشاره به اینکه تامین اعتبارات و حفاظت مالی از بیمه شدگان به کارکرد موثر بیمه کمک بسیاری می کند اظهار داشت: یکی از مترقی ترین قوانین دربیمه قانون بیمه همگانی برای استفاده آحاد جامعه ازخدمات است، در حال حاضر ۴۰ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند که خوشبختانه ارایه خدمات به این افراد طبق قوانین مصوب صورت می گیرد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false