×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: بیش از دو هزار موسسه درمانی با تامین اجتماعی استان خوزستان قرارداد دارند.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر صادق جلیلی از پرداخت مطالبات به روز به موسسات طرف قرارداد تامین اجتماعی در خوزستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری، بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به مراکز دانشگاهی و غیر دانشگاهی پرداخت شده است.

دکتر جلیلی با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی در استان خوزستان در بخش درمان غیر مستقیم با دو هزار ۷۳۴ پزشک، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی، فیزیوتراپی، مراکز کلینیکی و پاراکلینیکی، مراکز درمانی و بیمارستانی طرف قرارداد است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به اینکه پرداخت مطالبات به مراکز دانشگاهی دولتی استان به روز شده و مطالبات مراکز غیردانشگاهی تا مرداد ۹۹ پرداخت شده است، افزود: از ابتدای امسال ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال نیز به مراکز دانشگاهی و غیردانشگاهی پرداخت شده است.

وی علت تسریع در پرداخت مطالبات موسسه های طرف قرارداد تامین اجتماعی را افزایش توان ارائه خدمت درمانی و پزشکی به جامعه هدف درشرایط سخت شیوع کرونا عنوان کرد و افزود: بحران شیوع ویروس کرونا هزینه های درمانی جامعه زیرپوشش تامین اجتماعی را به شدت افزایش داده است.

دکتر جلیلی با بیان اینکه در خوزستان ۳۰ مرکز درمانی ملکی تامین اجتماعی در بخش درمان مستقیم به بیمه شدگان ارائه خدمت می کنند، اظهار داشت: ۲۳۷ پزشک عمومی، ۲۲۰ متخصص، ۴۷ دندانپزشک و ۱۶۰۰ پرستار و کادر درمانی در مراکز ملکی در حال ارائه خدمت به بیماران هستند.

وی تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی برای رضایتمندی مردم و بیمه شدگان، تمام توان و تلاش خود را به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به کار گرفته است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false