×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

به گزارش اکوپارس : استاندار کردستان گفت: بیمه سلامت با تمرکز بر سطح بندی خدمات و رعایت نظام ارجاع تلاش دارد، براساس قانون ششم توسعه کشور، پوشش بیمه سلامت را در کشور تکمیل کند.

بهمن مرادنیا در گفت وگو با خبرنگار آی هینا به مناسبت هفته بیمه سلامت گفت: یکی از شاخصه های توسعه یافتگی هر کشوری مولفه سلامت است  و از وظایف دولت که  باید برای ملت مهیا شود.

استاندار کردستان افزود: خوشبختانه بعد از پیروزی نظام اسلامی در ایران اهتمام مسئولان به این مهم در اولویت قرار گرفت، به طوری که تبلور آن در  دولت تدبیر و امید و با اجرای پوشش همگانی بیمه سلامت و طرح تحول نظام سلامت هویدا گشت.

وی تصریح کرد: اکنون سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان بزرگترین سازمان بیمه پایه درمانی کشور با تاکید بر توانمندسازی بیمه شدگان، ترویج فرهنگ عمومی بیمه درمان و با استقرار یک سازمان الکترونیک هوشمند در راستای مدیریت بهینه منابع حوزه سلامت و تحقق عدالت در سلامت با تمرکز بر سطح بندی خدمات و رعایت نظام ارجاع تلاش دارد براساس قانون ششم توسعه کشور، پوشش بیمه سلامت را در کشور تکمیل کند.

مرادنیا با بیان اینکه حفظ کامل حقوق شهروندی و عدالت محوری موجبات رضایت بیمه شدگان در بیمه سلامت شده است اظهار داشت:

اینجانب سوم آبان ماه سال روز تصویب قانون بیمه همگانی و آغازهفته بیمه سلامت را به تمامی کارکنان، بیمه شدگان و تمامی موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد آن سازمان در استان تبریک و تهنیت می گویم.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false