×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

اکوپارس، علیرضا کیهان پور: جایگاه علم و مستندات پژوهشی تحقیقاتی شیلات کشور در مورد صید ترال کجاست؟ چندسال پیش یک پرورش دهنده ماهیان خاویاری که ادعاهای نابخردانه دارد و قبل از پرورش ماهیان خاویاری به گفته خودش بنای ساختمان سازی بوده وبا حمایت فرد و افرادی موفق به بحث صادرات خاویار وگوشت ماهیان خاویاری شده است در یک مکالمه تلفنی با نویسنده این سطور با تهدید وبا ادبیات چاله میدانی گفت: شما شیلاتی ها واسه من چکار کردید؟هرچی مقاله وپژوهش وکار اجرایی کردید بگذارید در کوزه و آب سفال را بنوشید.الان به این نتیجه رسیدم که درست و بجا گفت وگذشت زمان همه چیز را ثابت کرد.


شبکه افق چندسال پیش برنامه پرورش ماهیان خاویاری رادر نظرداشت که جلوی دوربین ببرد .بدون نامه؛بدون درخواست کتبی و هماهنگی و به هرحال با همکاری و هماهنگی طاقت فرسای اداری توسط بنده موفق به تهیه و مصاحبه با مسوولان وقت جناب حسن صالحی وحسینعلی عبدالحی در این راستا شد.
پس از مدتی قبل از پخش برنامه ضبط شده را برای اینجانب ارسال نمود تا اظهار نظر نهایی کنم.البته این از لطف و محبت تهیه کننده؛کارگردان و فیلم بردار بود که منشور اخلاقی رسانه را رعایت وبرای زحمات گمنامانه ما ارزش قائل شدند و جای تشکر و قدردانی داشت و اینک هم دارد چرا نشانگر بحث حرفه ای رسانه تصویری و شنیداری بود.پس از مشاهده چند باره فیلم توسط تهیه کننده سه ایرادکارشناسی و دلسوزانه از تیزر اولیه؛سخنان بی پروای مالک مزرعه و حاشیه نامناسب فیلم به درخواست خود دوستان اعلام نمودم که علیرغم قول مساعدی که دادند متاسفانه عمل نکردند و این پخش این برنام تیغ دولبه ای شد که هم زحمات ما را پنبه کرد و بر باد داد وهم توهین و ناسزا وتوبیخ شفاهی اداری تحویل گرفتیم.صاحب مزرعه به بنده فرمود:تو چکاره ای که اظهار نظر میکنی؟حسودوبخیل هستید؟چشم پیشرفت من تولید کننده را ندارید!!! همه شما شیلاتی ها باج خور ورشوه خوار هستید….وقیس علیهذا که قلم شرم واگویی آن را دارد.ودرآخر سیلی آخر را نواخت هرچی مقاله وپژوهش دارید را دم درب کوزه بگذارید..
الان حکایت این بحث ممنوعیت صید ترال و حاشیه های آن است که اهل فن بهتر از بنده میدانند!!!
جناب مسوولان موسسه علوم تحقیقاتی شیلات کشور کجای داستان و این قصه پر غصه ممنوعیت صید علمی فانوس ماهیان در آب های جنوب هستید؟!!!
جایگاه میلیارد ها تومان هزینه تحقیقاتی شیلاتی ثمره اش این بود؟؟؟ وچرا کارشناسی از صید وصیادی کشور این قشر زحمتکش تلاشگر در۴۸۰۰کیلومتر پهنه آبی جنوب کشور دفاع نکردید؟
به والله همه ما مسوول وباید پاسخگو باشیم تا خدشه ای به ارکان تحقیقاتی و پژوهشی شیلات کشور وارد نشود و دلسوزان این عرصه که بر روی عرشه شناور ها جان بر کف دارای پروپوزال؛رزومه و تحقیقات مکتوب هستند را زحمات و تلاش هایشان را در عرصه عمل ارج نهیم وگرنه یاد گفته های بنای توهین کننده که صاحب مزرعه پرورش ماهیان خاویاری می افتم که این مستندات و جهاد علمی را بگذارید دم درب کوزه و نوش جان کنید.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false