×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

اکوپارس، علیرضا کیهان پور: با تعظیم مقابل فداکاری مدافعان سلامت در این شرایط کرونا؛ داد از بیدادو بی کفایتی نامدیران تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و مجموعه وزارتخانه های صمت وجهاد کشاورزی و…بالاست.
آیا مردم تاوان عدم راه اندازی مجدد وزارت بازرگانی را می پردازند؟
واردات برای رانتخوران لقمه چرب وچیلی ودندان گیر است؟
قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت آنقدر از مساله دور است که قیمت گوشت گوسفند و گوساله را بیشتراز اتحادیه دامداران کشور اعلام می‌کند.
جناب رزم حسینی وزیر جدید صمت هنوزخانه تکانی را در صمت آغاز نکرده که مرهمی بر دل مردم نهد.
وزیر جهادکشاورزی که زیر مجموعه اش حتی نمی ‌تواند سامانه بازارگاه را بهینه و راه‌آندازی کند ویا مدیرعامل بی تجربه شرکت پشتیبانی امور دام اش که دانش آموخته حقوق و فاقد هرگونه کار بازرگانی است ره به کجا می برد؟
اینک قیمت گوشت قرمز در بالاترین ارتفاع قناره عرضه قرار گرفته است و این بخاطر نابسامانی تامین نهاده های دامی وبی خیالی دست اندر کاران بانک مرکزی است.
باید نامدیران وبی کفایتان بی تفاوت به سفره مردم راکه کار را رها کرده اند به قناره وچنگک های آهنین مراکز عرضه گوشت قرمز اقصادی ها آویزان کرد که بدانند مردم چه می کشند واگر ذره ای تعصب و عرق به گره گشایی مشکلات مردم ندارند استعفاء دهند وبیش از این برای این امت شهید پرور ودر صحنه هزینه زایی نابخردانه نتراشند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false