×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
واگذاری ۵۶ هزار میلیارد ریال از املاک مازاد بانک ملی ایران در نیمه امسال

بانک ملی ایران در اجرای ماده ۱۶ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور موفق به فروش بیش از ۵۶ هزار میلیارد ریال از اموال و سهام مازاد خود و شرکت های تابعه در شش ماهه اول سال جاری شده است.

به گزارش اکوپارس به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، واگذاری های یاد شده در راستای عمل به الزام قانونی، تأکید مؤکد مقامات نظام و در راستای همراهی با سیاست های کلان دولت محترم جمهوری اسلامی ایران مبنی بر خروج از بنگاهداری بانک ها صورت پذیرفته است.

در همین راستا این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه بالغ بر ۵۶ هزار و ۵۳۴ میلیارد ریال از اموال و سهام های شرکت های تابعه را تعیین تکلیف کرده که ۴۸ هزار و ۸۲۱ میلیارد ریال مربوط به سهام شرکت ها و هفت هزار و ۷۱۳ میلیارد ریال مربوط به املاک مازاد است.

همچنین در سال جاری کلیه اقدامات واگذاری برای شرکت های مشمول ماده ۱۶ قانون رفع موانع تولید و ارتقای نظام مالی کشور با استفاده از تمامی ظرفیت ها و با برنامه ریزی مدون و منسجم و تحقق اهداف واگذاری تا خروج کامل از بنگاهداری البته با در نظر گرفتن شرایط بازار سرمایه در دستور کار بانک ملی ایران قرارد دارد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false