×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

معاون دفتر امور مجامع، شرکت‌ها و حسابرسی داخلی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: توسعه سازمان الکترونیک و همچنین توسعه هر چه بیشتر بیمه‌های تکمیلی با کشف بازارهای جدید و با مشارکت بخش خصوصی از طریق شرکت‌های تابعه از جمله برنامه‌های سازمان است که در حال اجراست.

محمد تقی باباجانی در گفت‌وگو با آی‌هینا بیان کرد: سازمان بیمه سلامت ایران به منظور اجرای هر چه بهتر ماموریت‌های سازمانی خود در سال ۱۳۷۹ از محل وجوه مربوط به سرمایه‌گذاری، اقدام به تاسیس شرکت‌های تابعه کرده است.

وی ادامه داد: رویکرد تاسیس این شرکت‌ها عمدتا سرمایه‌گذاری، حفظ ارزش وجوه، توسعه بیمه‌های درمانی از طریق بیمه‌های تکمیلی با امعان نظر به قوانین و مقررات مربوطه بوده است.

معاون دفتر امور مجامع، شرکت‌ها و حسابرسی داخلی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: از مهمترین دستاوردهای سرمایه‌گذاری تاکنون در حوزه بیمه‌های درمانی، پوشش بیمه تکمیلی بیش از ۷٫۵ میلیون نفر در کشور توسط شرکت آتیه‌سازان حافظ با مشارکت بخش خصوصی و همچنین ایجاد ارزش افزوده بیش از ۳ هزار میلیارد ریال توسط شرکت مدیریت سرمایه را می‌توان برشمرد.

باباجانی بیان کرد: به منظور پویایی و چابکی و نیز افزایش بهره‌وری، تدوین برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و همچنین تدوین و اجرای برنامه عملیاتی سالانه از جمله اقداماتی است که تاکنون در سطح شرکت‌های تابعه انجام شده است./

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false