×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

به گزارش اکوپارس : نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: بسیاری از مردم به خاطر تعطیلی‌های پی در پی و اعمال محدودیت‌ها دچار وضع اقتصادی بسیار بدی شدند و اگر اعمال محدودیت‌ها انجام می‌شود، حداقل هزینه‌های غربالگری کرونا باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرد.

آیت الله علم الهدی در دیدار با مدیر کل بیمه سلامت استان خراسان رضوی ضمن تبریک هفته بیمه سلامت افزود: ما در مسئله کرونا دچار مشکل شده‌ایم و برای جامعه وضع استیصال پیش آمده است. در مسئله غربالگری می توانیم قوی تر عمل کنیم؛ زیرا این روزها ابتلای بیشتری اتفاق می افتد که مستلزم همکاری تمام دستگاه هاست.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم نسبت به گذشته بررسی کنیم با اینکه ویروس گسترش بیشتری پیدا کرده است، اما ما هم نسبت به روش درمان آگاه تر شده ایم. بیمه سلامت نقش بسیار مهمی در جامعه دارد و خواهد داشت؛ زیرا اگر همه مردم بیمه سلامت داشته باشند دیگر نگران هزینه‌ها نیستند و به بیمارستان مراجعه می‌کنند تا از بیماری خودشان مطلع و درمان شوند.

علم الهدی گفت: در قرارگاه مواسات که به دستور مقام معظم رهبری انجام شد در حاشیه شهر پیشنهاد دادیم تا مردم مناطق محروم که دچار فقر امکانات بهداشتی هستند غربالگری شوند تا جلوی گسترش بیماری کرونا گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: از شما عزیزان می خواهم توجه ویژه‌ای به کادر درمان داشته باشید و برای راحتی کار این عزیزان، غربالگری گسترده ای انجام بدهید. متاسفانه شرایط اقتصادی هر استان به خاطر بیماری کرونا دچار مشکل شده که تصمیمات در خصوص اعمال محدودیت ها باید بر اساس شرایط هر استان باشد. نمی شود به مردمی که دچار مشکل اقتصادی هستند امر و نهی کنیم و از طرفی هزینه های غربالگری راهم نیز خودشان متقبل شوند.

امام جمعه مشهد بیان کرد: نمی شود همه جا را تعطیل کرد بلکه باید پروتکل های بهداشتی انجام شود. پیگیر باشید تا طبق فرمایش مقام معظم رهبری هم سلامت مردم به مخاطره نیافتاد و هم وضع اقتصادی مردم بیش از این دچار مشکل نشود.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false