×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

اکوپارس: به موجب تفاهم‌نامه همکاری که میان اتاق تهران و شرکت کالارسانان چاپار منعقد شد، این شرکت به اتاق، اعضا و تشکل اقتصادی وابسته، خدمات لجستیکی حمل و توزیع کالا و خدمات پستی ارائه خواهد کرد. بر این اساس، اعضا و تشکل‌های اقتصادی وابسته به اتاق تهران می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصدی برای استفاده از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند.

اتاق بازرگانی تهران که پیش از این از خدمات لجستیکی شرکت چاپار برای ارسال کمک‌های بخش خصوصی به مناطق سیل‌زده و نیز ارسال محموله‌های لوازم مورد نیاز کادر درمان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان‌های مختلف در روزهای نخستین سال و در موج اول شیوع ویروس کرونا بهره گرفته بود، اکنون با انعقاد یک تفاهم‌نامه، درصدد آن است که خدمت جدیدی به فعالان اقتصادی ارائه کرده و این خدمات لجستیکی را در اختیار اعضا و تشکل‌های اقتصادی نیز قرار دهد.

در جلسه امضای تفاهم‌نامه میان اتاق بازرگانی تهران و شرکت کالارسانان چاپار، غلامرضا ملکی، مدیر امور تشکل‌های اتاق تهران، با اشاره به کمک‌رسانی اتاق تهران به مناطق سیل‌زده و ارسال ملزومات مورد نیاز کادر درمان برای مقابله با شیوع ویریوس کرونا که در راستای مسئولیت‌های اجتماعی اتاق تهران صورت گرفت، افزود: این محموله‌ها با استفاده از ظرفیت شرکت چاپار انجام و با توجه به توانمندیهای این شرکت مقرر شد با امضای یک تفاهم‌نامه، زمینه بهره‌گیری اعضا و تشکل های وابسته به اتاق از خدمات این شرکت فراهم گردد.

بهمن عشقی، دبیرکل اتاق تهران، نیز با بیان اینکه ارائه خدمات جدید، منجر به مشروعیت‌بخشی به نهاد اتاق می‌شود، عنوان کرد که حمل و نقل به گلوگاهی برای فعالان اقتصادی تبدیل شده است و اتاق تهران قصد دارد با امضای این تفاهم‌نامه، فعالان اقتصادی متقاضی خدمات حمل و نقلی را مورد حمایت قرار دهد.

برابر تفاهم‌نامه‌ای که میان اتاق تهران و شرکت کالارسانان چاپار به امضا رسید، این شرکت متعهد شده است که از ظرفیت‌های لجستیک و خدمات پستی خود و اعضای انجمن شرکت‌های حمل و نقل سریع تهران برای رفع نیازهای اعضای اتاق با توجه به پیشنهادات رسیده از سوی اتاق استفاده کند.

ارائه تخفیف ویژه ۲۰ درصدی در تعرفه ارائه خدمات حمل و نقل برای فعالیت‌های اقتصادی اعضای اتاق و تشکل‌های وابسته در نظر گرفته شده است. در عین حال، ارائه خدمات لجستیکی و پستی به اعضا و تشکل‌های وابسته به اتاق بدون محدودیت زمانی و مکانی از جمله دیگر تعهدات این شرکت به اتاق بازرگانی تهران است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false