×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

اکوپارس: علیرضا کیهان‌پور: شرکت توربافان با احداث کارخانه توربافی در حومه تهران با تولید انواع تور ماهیگیری استاندارد وبا کیفیت ISO وبه ویژه برای صیادان وآبزی پروران کشور پرچمدار خود اتکایی توربافی در ایران و همچنین صادرات به برخی کشورها توانسته برند بسیار مطمئنی را به بازارهای هدف خود ارائه نماید.
این کارخانه در سال ۱۳۹۲ در شهرک صنعتی کاظم آباد واقع در اتوبان تهران_ساوه با تلاش و اهتمام دکتر یوسف محمدی مدیرعامل و پایه گذار این صنعت پسین وپیشین شیلاتی گام های بسیار مهمی در این راستا برداشته وبه یادگار در عرصه تولید کشور از خود به جا نهاده است که جای تقدیر و تشکر دارد.
اشتغال زایی ؛تنوع تولید با توجه به آخرین فناوری های روز؛راه اندازی برج آنتی فونجی برای قارچ و جلبک زدایی؛ صادرات وارزآوری؛مشتری مداری و پذیرش و اخذ سفارش مشتریان برای عرصه وسیع امور صیادی وآبزی پروری شامل تورهای با انواع چشمه های ریز برای تکثیر وپرورش انواع ماهیان زینتی؛خاویاری؛گرمآبی؛ سردآبی؛چشمه های ریز ودرشت انواع تور ماهیگیری ومیگو برای شناورهای صیادی با قابلیت استفاده و انعطاف پذیری در عرصه ۵۸۰۰کیلومتر پهنه آبی کشور در شمال وجنوب وتورهای بدون گره برای پرورش ماهی در سواحل و قفس دریایی و پشت سدها وآببندان های طبیعی و نیمه طبیعی ویژه رهاسازی وپرورش ماهیان گرم آبی و…تنها گوشه ای از این دستاورد های مهم این واحد پویا و استاندارد در این شرایط ناشی از تحریم های ناجوانمردانه و مشکلات ناشی از گسترش ویروس کوویید ۱۹می باشد که موجب افتخار و مباهات هر هموطن می‌باشد.
در پایان نگارنده به این مهم می پردازد که چرا کارخانه های تولید انواع تور ماهیگیری و میگو نباید از مزایای کد آیسیک (lSIC)که حمایت خط اعتباری برای توسعه و تامین هزینه های جاری را به دنبال دارد برخوردار باشند؟ و این سئوال بسیار مهمی است!!!

بازدید از شرکت توربافان

تخصیص کد آیسیک وظیفه وزارتخانه های جهاد کشاورزی؛صمت و سازمان های شیلات ایران ؛مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور است که به نظر می‌رسد علیرغم پیگیری‌ها و قول مساعد دولتمردان سال هاست به فراموشی سپرده شده است که یک همت جهادی و دلسوزانه لازم است که با اختصاص کد آیسیک، این کارخانجات از مزایای حمایتی و اعتباری این کد مهم برخوردار شوند که فردا خیلی دیر است.
به یاد داشته باشیم تولید تورهای بدون گره ویژه پرورش ماهی در قفس چون نگینی تابان توسط شرکت توربافان در عرصه شیلات کشور می درخشد که متاسفانه این توانمندی مغفول مانده ونیاز به حمایت بیشتر دولت و سایر دستگاه های مسوول ذیربط در مناطق کمتر توسعه یافته و برخوردار با شناسه لکه های محرومیت استانی و شهرستانی و سامانه کارای وزارت کار ورفاه وامور اجتماعی و دفتر مناطق محروم مستقر در نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران دارد.

به امید روز تحقق این مهم برای کارخانه های توربافی ماهیگیری صنعتی کشورمان که مانند شرکت توربافان پرچمدار تولید وزین واستاندارد در عرصه خوداتکایی به ویژه تورهای ظریف و دقیق بدون گره در ایران و کشورهای همجوار در منطقه خلیج فارس واورآسیا می‌باشد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false