×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان گفت: در موج سوم شیوع ویروس کرونا ۵۰ درصد ظرفیت تخت های بیمارستانی به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین فخر در جلسه وبینار با روسای مراکز درمانی اظهار داشت: در موج اول ۳۰ درصد و در موج دوم ۴۰ درصد ظرفیت تخت بیمارستان های استان به پذیرش بیماران کرونایی تخصیص داده شد.

دکتر فخر ادامه داد: بر اساس انجام تست PCR ابتلای ۲۹۳۱ بیمار به ویروس کرونا قطعی تشخیص داده شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در حال حاضر مطابق دستور العمل ستاد کرونای استان، در شهرهای بحرانی استان، مراکز تفریحی و ورزشی و پر ازدحام به مدت ۲ هفته تعطیل شده است در مراکز درمانی استان نیز ۵۰ درصد کادر پشتیبانی دور کار شده اند.

وی ضمن اشاره به بهره برداری بهینه از منابع موجود، افزود: همکاران بخش درمان تامین اجتماعی در استان در موج سوم شیوع ویروس کرونا به شدت درگیر شده اند و در شرایط سخت مشغول خدمت رسانی هستند و تاکنون ۴۰۰ نفر از همکاران نیز به این ویروس مبتلا شده اند.

دکتر هادی صبوری، معاون درمان نیز در این وبینار در خصوص روش های تهویه مناسب در مراکز درمانی و پوشش کادر درمان توضیحات لازم را ارائه نمود.

دکتر مهدی ابناء، رییس بیمارستان دکتر غرضی سیرجان نیز در این وبینار گفت: در حال حاضر ۷۱ بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری هستند.

وی همچنین در خصوص نحوه تامین دارو و تجهیزات پزشکی و مدیریت منابع انسانی توضیحاتی را ارائه کرد.

دکتر منصور هاشمی، رئیس بیمارستان امام علی (ع) زرند نیز دراین وبینار اظهار داشت: در حال حاضر ۴۴ بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند.

وی همچنین از آغاز طرح هتلینگ بیمارستانی در این مرکز درمانی خبر داد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false