×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بیمه سلامت درکاهش هزینه‌های درمانی نقش مهمی دارد

به گزارش اکوپارس : استاندارخوزستان گفت: بیمه سلامت در ارتقای سطح رفاه مردم ، افزایش امید به زندگی در کشورو کاهش هزینه‌های درمانی برای افراد نقش مهمی دارد.

غلامرضا شریعتی درگفت وگو با خبرنگار آی هینا گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا، هیچ گونه اختلالی در پرداختی‌ها به موسسه های طرف قرارداد ایجاد نشده است.

استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم جبران هزینه‌های درمان از سوی بیمه سلامت افزود: در کشور ما احساس نیاز به بیمه‌های اجتماعی و تکمیلی بیشتر می‌شود و باید بتوانیم پاسخگوی نیاز منطقی مردم باشیم.

وی با ابراز خرسندی از نسخه نویسی الکترونیکی در مطب‌ها و تشکیل پرونده های الکترونیک در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی توسط بیمه سلامت تصریح کرد: این طرح بهره وری و سرعت عمل به اسناد پزشکی، تایید و پرداخت هزینه‌ها را افزایش داده است.

شریعتی گفت: امید است در بیمارستان‌های خصوصی با تشکیل پرونده الکترونیک توسط بیمه سلامت گامی موثر در خدمت رسانی بهتر به مردم برداشته شود.

استاندار خوزستان تاکید کرد: با تلاش های صورت گرفته  توسط اداره کل بیمه سلامت استان پرداختی‌ها به موسسه‌های درمانی و دارویی طرف قرارداد به روز شده است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false