×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
نگرش فرایندی به امور، لازمه شفافیت و بهبود روشها است

جلسه هم اندیشی حوزه امور بیمه شدگان با حضور مدیر کل و معاون تعهدات بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در این نشست که با مشارکت جمعی از روسای ادارات و کارشناسان اداره کل ‌و مسؤلین امور بیمه شدگان شعب شش گانه تبریز برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش همکاران در راستای ارائه خدمات مطلوب به ذینفعان در شرایط شیوع بیماری کرونا، با تاکید بر ضرورت آموزش هدفمند و توانمندسازی نیروی کار و ایجاد وحدت رویه در انجام امور در واحد‌های تابعه، احصای چالشهای موجود در فرآیند ارایه خدمات را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: مصوبات جلسات هم اندیشی بایستی به صورت مدون و منسجم به واحد‌های اجرایی ابلاغ و پیگیری شود.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، چرخش شغلی را اقدامی در جهت ارتقای بهره وری نیروی کار عنوان داشت و افزود: ارتقای بهره وری و کارایی، همگام با توسعه خدمات غیرحضوری، موجبات رضایتمندی بیش از پیش مخاطبین را فراهم خواهد آورد.

داود صباغی، معاون تعهدات بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با بیان اینکه بایستی بینش همکاران به امور بینش فرایندی باشد، اذعان داشت: این بینش موجب تدوین زمانبندی و شفافیت فرایندها و به دنبال آن بهبود روشها خواهد شد.

در این نشست همکاران اداره کل و شعب تابعه ضمن بیان نکته نظرات خویش در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات، پیشنهادهای را جهت اصلاح سیستم نرم افزاری و بازنگری در مقررات ارائه کردند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false