×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
رزمایش اطفای حریق و امداد و نجات در بیمارستان امام خمینی (ره) اراک برگزار شد

به مناسبت هفته ملی «پدافند غیرعامل» رزمایش مشترک اطفای حریق و امداد و نجات در بیمارستان امام خمینی (ره) اراک با همکاری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، پدافند غیرعامل شهرداری اراک و سازمان آرامستان ها به منظور ارتقا آمادگی پدافندی حوزه‌های عملیاتی برگزار شد.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، پس از اجرای موفق رزمایش مشترک پدافند غیر عامل، جلسه ارزیابی با حضور دکتر روح اله سهرابی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی، شایسته فرد نماینده پدافند غیرعامل استانداری، آقازیارتی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک، و عسگری رئیس پدافند غیرعامل شهرداری، برگزار شد.

دکتر سهرابی در این جلسه گفت: در چرخه مدیریت دانش ارزیابی سطح دانش سپس انتقال و اشتراک دانش و در نهایت نهادینه سازی دانش از اجزای ضروری این چرخه است.

در این رزمایش ها ارزیابی، اشتراک و انتقال دانش به خوبی انجام می شود اما نکته اصلی نهادینه سازی دانش و تفکر پدافند غیر عامل است تا درنهایت به یک رفتار و فرهنگ تبدیل شود.

وی افزود: فرهنگ سازی در خصوص ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیر عامل برای مقابله با تهاجمات و کاهش خسارات ناشی از بلایای طبیعی و غیر طبیعی و پیشگیری از تلفات انسانی باید اولویت دستگاه های اجرایی باشد.

دکتر سهرابی ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل و تقدیر از تلاشها و اقدامات صورت گرفته از سوی نهادهای مرتبط با پدافند غیرعامل استان مرکزی اظهار کرد: باید آموزش ها و رزمایش ها در خصوص پدافند غیرعامل به صورت مستمر و نه مقطعی برگزار شود تا این موضوع مهم در افراد و جامعه نهادینه شود.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false