×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پایانه مرزی ریمدان، نوید بخش فرصت های شغلی سیستان و بلوچستان

بهره برداری از پایانه مرزی ریمدان در جنوب استان سیستان و بلوچستان، نوید دهنده ایجاد هزاران فرصت شغلی در این استان است و در توسعه اقتصادی منطقه نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بابک طالبی مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های این سازمان در سفر به استان سیستان و بلوچستان از روند توسعه زیرساخت های پایانه مرزی ریمدان و پایانه بار چابهار بازدید کرد. 

پایانه مرزی ریمدان نزدیک ترین گذرگاه مرزی استان

وی در این بازدید اظهار داشت: پایانه مرزی ریمدان نزدیک ترین گذرگاه مرزی استان سیستان و بلوچستان به کشور پاکستان است که با بهره‌برداری از آن پیش‌بینی می‌شود سالانه یک میلیون مسافر از این پایانه تردد کنند.

ایجاد هزاران شغل و توسعه اقتصادی منطقه

 وی با اشاره به این که پایانه مرزی ریمدان نوید دهنده ایجاد هزاران شغل است و در توسعه اقتصادی منطقه نقش مهمی ایفا خواهد کرد، گفت: در سال های اخیر به طور میانگین ۲۰۰ هزار تن کالا از  بازارچه مرزی ریمدان صادر شده است که با راه اندازی فاز اول پایانه مرزی ریمدان این میزان به سه برابر افزایش خواهد یافت.

قابلیت‌های بالای پایانه بار چابهار

بر اساس این گزارش طالبی ضمن بازدید از پایانه بار چابهار اظهار داشت: این پایانه قابلیت های بسیار بالایی دارد  و می توان از چابهار به عنوان پیشانی صادرات کشور نام برد.

بازسازی پایانه بار چابهار

 وی افزود: بازسازی بسیاری از بخش های پایانه بار چابهار از جمله بهسازی مبلمان و فضای داخلی پایانه‌ بار چابهار، جانمایی خوابگاه رانندگان، رستوران و روشنایی در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان قراردارد.

گفتنی است پایانه بار چابهار در زمینی به مساحت ۳۰۸ هزار متر مربع و ۶۱ غرفه  در کیلومتر هشت جاده چابهار- سرباز – ایرانشهر واقع شده است و ظرفیت پارک ۲۳۵ کامیون در این پایانه وجود دارد .

  این گزارش می افزاید: مدیر کل دفتر فنی و امور پیمان ها همچنین از روند ساخت ساختمان های جدید راهدارخانه مرکزی چابهار و سرباز بازدید کرد.

پایانه مرزی ریمدان

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false