×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بلیط هواپیما هم نشست

بلیط هواپیما هم نشست؛ ابوالقاسم جلالی با اشاره به جلسه اخیر مدیران شرکت‌های هواپیمایی، سازمان هواپیمایی کشوری و اعضای کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: سه شنبه هفته جاری در رابطه با بحث افزایش قیمت بلیط هواپیما جلسه‌ای برگزار و روز چهارشنبه در جلسه با نماینده کمیسیون عمران مجلس نتایج آن اعلام می شود.

به گزارش اکوپرشین به نقل از تسنیم: تا پیش از سال ۹۸ قیمت بلیط هواپیما افزایشی نداشت اما در اردیبهشت ۹۹ به دلیل مسائل مربوط به شیوع ویروس کرونا ۳۰ درصد قیمت بلیط افزایش یافت. در آن زمان برخی از شرکت‌های هواپیمایی از این امکان استفاده کردند اما برخی دیگر از آنها قیمت بلیت خود را افزایش ندادند و در دوره کرونا ترجیح دادند افزایش قیمتی نداشته باشند.

وی یادآور شد: امیر زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دستور به جمع بندی نهایی انجام و نتایج آن اعلام شود.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با تأکید بر اینکه برخی ایرلاین‌ها بیش از  ۳۰ درصد مصوب، را افزایش داده‌اند، تصریح کرد: قیمت کنونی بالاست و قطعاً کاهش خواهد یافت. برنامه سازمان هواپیمایی کشوری این بوده که در همان حد ۳۰ درصد اردیبهشت ماه قیمت‌ها افزایش یابد اما برخی شرکت‌های هواپیمایی از این قیمت ها فراتر رفته و بلیط را با قیمت بسیار بالاتر به فروش رسانده‌اند

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false