×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تلاش بانک مسکن برای ارتقای فرهنگ اجتماعی

مدیر عامل بانک مسکن همزمان با تقدیر این بانک در سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، مهم ترین اقدامات این بانک در حوزه مسوولیت های اجتماعی را تشریح و بر ضرورت تداوم این اقدامات تاکید کرد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ،صبح امروز سمپوزیوم برترین های روابط عمومی به صورت وبینار برگزار شد و اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، در ارزیابی نشان مسوولیت اجتماعی و برترین های روابط عمومی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار هیبنا، بر اساس رای هیات داوران سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هفدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، نشان ویژه مسوولیت اجتماعی ، به دلیل توجه ویژه بانک مسکن به مسوولیت های اجتماعی و فراتر وظایف سازمانی و برگزاری پویش های فرهنگی و اجتماعی مشارکت فعال در امور اجتماعی عام المنفعه و حمایت از فعالیت های فرهنگی، علمی، خیریه و محیط زیست، به این بانک اعطا شد.

همچنین بر اساس این گزارش، مسعود ایزدی مدیر اداره کل حوزه مدیریت و ارتباطات بانک مسکن به عنوان مدیر برتر روابط عمومی به دلیل توفیقات موثر در دوران مدیریت روابط عمومی، طراحی نظام ارتباطی شایسته و اهتمام در توسعه کمی و کیفی فعالیت های روابط عمومی در بانک مسکن معرفی شد و همچنین لوح سپاس کارشناس برتر روابط عمومی به معصومه شیری به عنوان کارشناس برتر به دلیل انجام اقدامات کارشناسی موثر در روابط عمومی اعطا شد. لازم به ذکر است بانک مسکن در انجام اقدامات اطلاع رسانی و تبلیغاتی موثر و هدفمند در حوزه ارتباطات الکترونیک و فضای مجازی مسکن نیز حائز رتبه برتر شد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false