×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
علی عادل عابدی نژاد: سازمان بیمه سلامت ایران در جمع برترین های وزارت بهداشت

به گزارش اکوپرشین: علی عادل عابدی نژاد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به نتایج نهایی ارزیابی عملکرد ستاد سازمان بیمه سلامت و سازمان‌های وابسته وزرات بهداشت از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور از قرار گرفتن سازمان بیمه سلامت در جمع برترین های این وزارتخانه خبرداد.

شاخص‌های اختصاصی و شاخص‌های عمومی

علی عادل عابدی نژاد در گفت‌وگو با آی‌هینا بیان کرد: سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت و براساس مفاد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها هر ساله در دو بخش مجزا شامل شاخص‌های اختصاصی و شاخص‌های عمومی از طرف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که در سال ۹۹ نیز این مهم توسط متولیان انجام شد و نتایج به صورت کتبی به وزارتخانه اعلام شد.

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: این جشنواره در سال ۹۹ در وزارت بهداشت شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی، ستاد وزارتخانه وچهار دستگاه زیر مجموعه شامل غذا و دارو، انستیتو پاستور، سازمان انتقال خون و سازمان بیمه سلامت ایران بوده است.

سازمان امور استخدامی

وی افزود: سازمان بیمه سلامت ایران با افزایش ۶٫۵ درصدی که طبق رتبه‌بندی اعلام شده از سوی سازمان امور استخدامی در رتبه خوب طبقه‌بندی می‌شود و در رده دوم بیشترین افزایش از مجموع امتیازات را از آن خود نموده است.

عابدی نژاد گفت: براساس گزارش سازمان اموراستخدامی سازمان بیمه سلامت در محور اختصاصی جشنواره از حداکثر امتیاز قابل دریافت با کسب ۸۷٫۱۴ درصد امتیاز و در محورهای شاخص‌های عمومی امتیاز قابل توجهی کسب کرده است که در مجموع ارتقای چشمگیری داشته است.

به گفته وی، اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت مدیریت مالی، بهبود فضای کسب و کار و ارتقای بهره‌وری، ارتقای سلامت اداری، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی، توسعه فرهنگ سازمانی و استقرار نظام ارجاع مدیریت عملکرد از محورهای شاخص ها بوده است.

بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: سازمان بیمه سلامت در مجموع با افزایش ۶٫۵ درصدی نسبت به سال قبل از طرف سازمان مدیریت در رتبه بندی خوب قرار گرفته که امیدواریم در سال آینده با برنامه‌ریزی‌های انجام شده جایگاه خود را در این رتبه‌بندی ارتقا داده و در خدمت به مردم موفق باشد.

عابدی نژاد گفت: بدیهی است که برنامه‌ریزی دقیق در راستای دستیابی به اهداف مدون اصلاح نظام اداری از طریق برگزاری منظم جلسات شورای راهبردی توسعه مدیریت و کمیته‌های تخصصی، ضمن اینکه زمینه تحقق کامل اهداف را فراهم می‌کند، رشد و توسعه را به همراه داشته و رضایتمندی و افزایش اعتماد عمومی به عنوان هدف متعالی سازمان را نیز محقق می‌کند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false