×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
نیازمند آموزش‌های همگانی در رابطه با بیمه سلامت هستیم

به گزارش اکوپرشین: نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم اطلاع رسانی از دستاورد‌های بیمه سلامت و فواید آن در جامعه از طریق رسانه‌ها تأکید کرد و گفت: امروز نیازمند آموزش‌های همگانی در رابطه با بیمه سلامت هستیم تا مردم از مزایای این سازمان بیمه‌گر آگاه شوند.

آیت الله عباسعلی سلیمانی در گفت‌وگو با آی‌هینا پیشرفت‌های پزشکی در کشور را چشمگیر و قابل ستایش دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران در حوزه پزشکی در ردیف کشور‌های مدرن دنیا است و در اوج تحریم‌های ظالمانه آمریکا کرسی تدریس پزشکان ایرانی در آمریکا دایر است.

وی افزود: دنیای غرب و آمریکا با همه پیشرفت‌های پزشکی خود از علم پزشکان ایرانی بی نیاز نیستند و پزشکان ایرانی در جهان جزو پزشکان برتر هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: امروز تحول سلامت در جامعه که با دیون زیادی برای دولت همراه بوده است نتوانست انتظارات را برآورده کند،  این تحول سلامت در گرو تبیین بیمه سلامت در جامعه است تا همه احساس آرامش کنند.

وی ادامه داد: دولت یازدهم و دوازدهم با شعار تحول سلامت و بیمه سلامت کمک شایانی به درمان همگانی کرد و بیمه سلامت نعمت بزرگی در کشور است که نیازمند اطلاع رسانی و تبلیغ بیشتری است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: تبلیغات و اطلاع رسانی برای ترویج و تبیین بیمه سلامت در جامعه به اندازه خدماتی که بیمه سلامت برای بیماران تحت پوشش خود دارد، نیست.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false