×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
استیضاح خاوازی کلید خورد

استیضاح خاوازی: محمدتقی نقدعلی اظهار داشت: آخرین صحبت آقای وزیر این بود: من هیچ کاره‌ام. امروز طرح استیضاح ایشان را کلید زدیم. آقایان وزارت جهاد! امنیت غذایی و سفره مردم بازیچه دست شما نیست …

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از استیضاح وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از حکیم مهر، «محمدتقی نقدعلی» نماینده مردم خمینی‌شهر و  عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در توییتی نوشت:

من هیچ کاره ام!

«هر چقدر با ابزار سؤال و تذکر سعی کردیم وزارت کشاورزی را به خط بیاوریم، نشد. در کمیسیون جلسات متعدد گذاشتیم، اما باز هم فایده‌ای نداشت. آخرین صحبت آقای وزیر این بود: من هیچ کاره‌ام. امروز طرح استیضاح خاوازی را کلید زدیم. آقایان وزارت جهاد! امنیت غذایی و سفره مردم بازیچه دست شما نیست.»

وزیر صمت گرانی مرغ را گردن وزارت کشاورزی انداخت

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص افزایش قیمت گوشت مرغ و تخم‌مرغ با اشاره به تقسیم کار با وزارت جهاد کشاورزی، تصریح کرد: در حوزه گوشت قرمز و مرغ و تخم‌مرغ مسئولیت بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است.

مسئولیت گوشت قرمز و مرغ بر عهده وزارت کشاورزی است

به گزارش فرهیختگان، علیرضا رزم‌حسینی در حاشیه نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس و در جمع خبرنگاران، در خصوص افزایش قیمت گوشت مرغ و تخم‌مرغ با اشاره به تقسیم کار با وزارت جهاد کشاورزی، تصریح کرد: در حوزه گوشت قرمز و مرغ و تخم‌مرغ مسئولیت بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است.

رزم حسینی، با بیان اینکه ما به عنوان تامین کننده نهاده‌های دامی تاکنون ۱/۴ میلیون تن کالا را از گمرکات ترخیص کرده ایم، افزود: در مجموع ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالا در بندر عباس و بندر امام خمینی (ره) وجود داشت که با توجه به دستور رئیس جمهور و بازدید بنده به سرعت در حال ترخیص است.

وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: کالا‌های ترخیص شده تحویل وزارت جهاد کشاورزی می‌شود که این وزارتخانه باید از طریق سامانه بازارگاه توزیع کند.

وزارت جهاد کشاورزی مطالبه افزایش قیمت داشت

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی مطالبه افزایش قیمت برخی کالا‌ها را داشت که ستاد تنظیم بازار در برابر آن مقاومت کرد.

رزم حسینی با تاکید بر لزوم توجه به تولیدکنندگان و جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی دام و طیور تصریح کرد: ما باید اقداماتمان را طوری تنظیم کنیم که هم تولیدکنندگان امکان ادامه تولید داشته باشند و هم قیمت در بازار داخل متعادل باشد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false