×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بیت‌کوین، تیتر یک وال‌استریت ژورنال شد

بیت‌کوین در پی روند صعودی ۸۰ درصدی اخیر، دوباره تیتر صفحه اول روزنامه وال‌استریت ژورنال را به خود اختصاص داده است.

اکوپرشین: به گزارش کریپتولند؛ بیت‌کوین (BTC)، در پی صعود ۸۰ درصدی تنها در مدت دو ماه، اکنون توجه رسانه‌های بسیاری را به خود جلب کرده است؛ به نحوی که وال استریت ژورنال باری دیگر، در صفحه اول نسخه تاریخ ۲۳ نوامبر خود در مورد پذیرش این رمزارز در میان سرمایه‌گذاران سازمانی سخن به میان آورده است.

بر اساس گزارش کریپتولند، بیت‌کوین اخیراً از جانب پائول تئودور جونز (Paul Tudor Jones) و استنلی دراکن‌‌میلر (Stanley Druckenmiller)، دو میلیاردر وال‌استریت، به همراه دیگر چهره‌های مطرح از جمله یک مجری رادیوی ورزشی، مورد حمایت قرار گرفته است.

تصویر روی جلد روزنامه وال‌استریت ژورنال

این خبر که بر روی جلد روزنامه وال‌استریت ژورنال (WSJ) مشاهده شده، علی‌رغم عدم حضور بیت‌کوین در رسانه‌های رسمی و در پی قرارگرفتن این رمزارز در یک روند صعودی و ثبت رکوردهای جدیدی در ارزش بازار آن، انتشار یافت.

این نشریه، علاوه بر اشاره به سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه مدیران صندوق‌های پوششی و سرمایه‌گذاران Grayscale، بر افزایش تقاضا از سوی سرمایه‌گذاران خرد که هم‌اکنون می‌توانند از طریق شرکت‌های خدمات مالی مرتبط با دارایی‌های رمزارزی دسترسی داشته باشند، نیز تأکید کرده است.

کریتولند نوشت، دن شولمن (Dan Shulman) مدیرعامل PayPal نیز، با حضور در شبکه خبری CNBC، پیش‌بینی کرد که با افزایش پذیرش روزمره بیت‌کوین، دارایی‌های رمزارزی به عنوان یک ارز تلقی خواهند شد.

او در شبکه CNBC گفت: «از آنجایی که استفاده از پول کاغذی در معاملات به تدریج در حال از بین رفتن است، بانک‌های مرکزی به‌ویژه در بخش خرد، می‌بایست پول کاغذی را با ارزهای فیات دیجیتالی جایگزین کنند.»

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false