×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تاکنون حدود شش میلیون دفترچه تمدید اعتبار شده است

به گزارش اکوپرشین : مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران از تمدید اعتبار دفترچه های بیمه شدگان این سازمان تا سی و یکم فروردین ماه ١۴٠٠ به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

 دکتر داود حاج قاسمعلی در گفت و گو با آی هینا بیان کرد: برای پیشگیری از ازدحام در دفاتر پیشخوان با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمامی دفترچه های بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران بجز صندوق ایرانیان که تاریخ اعتبارشان از ابتدای سال ٩٩ به اتمام رسیده به مدت ۶ ماه تا سی و یکم فروردین ١۴٠٠ تمدید شده تا کسانی که دفترچه شأن برگه های سفید دارد نیازی نباشد که برای تمدید به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.


مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: به موسسات درمانی طرف قرارداد اعلام شده که تمامی دفترچه های بیمه سلامت تا مدت زمان اعلام شده حتی برای دریافت خدمات معمولی غیرالکترونیک دارای اعتبار بوده و قابل پذیرش هستند.

وی با اشاره به اینکه دفترچه حدود ۶ میلیون نفر در کشور تاکنون تمدید اعتبار شده است، گفت: با این اقدام مراجعات بیمه شدگان به دفاتر پشخوان کاهش قابل توجهی یافته است.
حاج قاسمعلی ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا هر ماه حدود یک میلیون چاپ دفترچه در دفاتر پیشخوان صورت می گیرد که این موضوع به دلیل تمدید اعتبار سیستمی نسبت به قبل کمتر شده است.


مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت با شماره گیری #١۶۶۶* می توانند کد ملی خود را وارد کنند و با دریافت پیامک از تمدید اعتبار دفترچه خود اطمینان حاصل کنند و موسسات درمانی نیز با همین اقدام می توانند نسبت به پذیرش بیمه شدگان سازمان اقدام کنند./۳۳

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false