×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
جمع‌آوری بیش از ۱۱ هزار تابلو تبلیغاتی غیرمجاز

 تابلو تبلیغاتی غیرمجاز؛ باهدف ارتقای ایمنی در راه‌های مواصلاتی کشور و برخورد با متخلفین‌، از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای‌، تعداد ۱۱ هزار و ۸۰۹ دستگاه تابلو تبلیغاتی غیرمجاز به مساحت ۷۲ هزار و ۶۸۴ مترمربع در کل راههای کشور جمع‌آوری شد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حمیدرضا شهرکی ثانوی مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره‌برداری این سازمان با بیان این خبر اظهار داشت: علاوه بر جمع آوری تابلوهای غیرمجاز‌، تعداد ۲۰ هزار و ۳۳۳ دستگاه نیز از تبلیغات غیرمجاز به مساحت ۶۷۳ هزارو۵۶۱  مترمربع صرفاً شناسایی شده که در مراحل بعدی جمع‌آوری خواهند شد.

وی در خصوص انواع تابلوهای جمع آوری شده بیان کرد: تعداد ۵۰۸۸ دستگاه از تبلیغات جمع آوری شده غیر مجاز مربوط به تابلوهای اختصاصی‌، تعداد ۲۲۱۵ دستگاه تابلو تبلیغاتی‌، تعداد ۵۳۸ دستگاه تابلو با محتوای فرهنگی و تعداد ۲۹۷۷دستگاه از نوع سایر موارد بوده است.

شهرکی ثانوی خاطرنشان کرد: در خصوص نوع سازه و روش اکران تبلیغات غیر مجاز جمع آوری شده در مدت یاد شده‌، تعداد ۵۸۸۲ دستگاه از نوع چند وجهی‌، تعداد ۵۹۷۶دستگاه بنر‌،  2602دستگاه استند ۱۲۵۴۴متر مربع دیوار نویسی و ۳۵۳۸ دستگاه از سایر موارد بوده است.

 شایان ذکر است این اقدامات در ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور در قالب یک کار مشترک بین حوزه راهداری و ادارات بازرگانی و سرمایه گذاری استان‌ها انجام می‌شود.​

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false