شهر هوشمند: در نخستین گام برگزاری نمایشگاههای مجازی، نمایشگاه “شهر هوشمند” از تاریخ ۱۷ الی ۲۰ آذر ماه امسال به صورت آنلاین برگزارخواهد شد.
نمایشگاهها و رویدادهای تجاری به عنوان هاب توسعه اقتصادی در دنیا شناخته میشود و یکی ابزارهای توسعه بازار و تکمیل زنجیره سرمایه گذاری، فناوری است.
بیم و هراس از آینده شغلی در سایه بیماری Covid-19 بر زندگی مردم خصوصا تولیدکنندگان و ارایه دهندگان خدمات بعنوان طلایه داران و پرچمداران توسعه صنعتی و اقتصادی در سراسر دنیا سایه افکنده است؛ اما زمان آن فرا رسیده است که آینده خود را از نو بنویسید.
وقت دیجیتالی شدن است روند تجارت همیشه در حال تغییر است و مهم است که از منحنی رشد جلوتر باشید حالا هم یکی از مهمترین و قدرتمندترین ابزارهای رسیدن به این هدف، برگزاری نمایشگاههای مجازی است.
به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی ستاد خبری نمایشگاه: دکتر غلامرضا رضائیان؛ مدیر “مرکز توانمندسازی مرکز شتابدهی و نوآوری رویداد و تجارت” در همین زمینه معتقد است: در حقیقت نمایشگاه مجازی و نمایشگاه حقیقی دو روی سکه هستند، در شرایط فعلی و با وجود زیر ساختهای فناوری پیشرفته و در دسترس، باید به این باور رسید که حضور فیزیکی در یک رویداد، تنها راه تعامل و همکاری با شرکت کنندگان و خریداران در زمان بحرانها نیست.
صد البته باید اطمینان حاصل کنید که تجربه مجازی شما چیزی از تجربه واقعی کم نمیکند و این که بخش بزرگی از شرکت کنندگان در رویداد زنده شما میتوانند تجربه مجازی از همان رویداد را داشته باشند و شکی نیست که این اعتماد به رویکرد جدید و عادت به حضور در رویدادهای مجازی “زمان بر” بوده و شکیبایی بازارها، برندها و صاحبان صنایع را طلب خواهد کرد.
وی تصریح کرد: درشرایط اقتصادی امروز، بسیاری از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان ممکن است به دلیل ویروس کرونا و هزینه نمایشگاه نتوانند در رویداد فیزیکی شما شرکت کنندبه همین دلیل نمایشگاه مجازی یک جایگزین امن و مقرون به صرفه و و نه تنها دارای مزایایی همچون حفظ سلامت، کاهش شدید هزینهها و فراگیری مخاطبان در مکان و زمان است سهولت در بازدید و حمایت از محیط زیست را نیز فراهم میکند. بر این اساس، به احتمال زیاد شرکت کنندگان بینالمللی بیشتری به رویدادهای مجازی جذب خواهند شد.
کرونا امتیاز خاص برای شرکتهای نوپا و استارت آپها
نامشخص بودن وضعیت شیوع کرونا، ارزش و مدیریت زمان، تولیدکننده را به سوی راهکارهای دیگر سوق میدهد از همین رو تولیدکنندگان خصوصاً شرکتهای نوپا و استارت آپها که به دلیل بودجه محدود، توانایی شرکت در نمایشگاههای فیزیکی را ندارند با حضور در نمایشگاههای آنلاین میتوانند فرصتی مناسب برای بازاریابی، تبلیغات و معرفی محصولات و برندهای خود داشته باشند و بازارهای محلی و بینالمللی را برای خود تعریف کنند.
نمایشگاه شهر هوشمند؛ پیوند به تحول جهانی نمایشگاههای مجازی
در همین راستا شرکت همایشگران سام بعنوان مرکز شتابدهی و نوآوری رویداد و تجارت با ارائه پلتفرمی نوین، فعال و پیشرو در صنعت نمایشگاه و رویدادها در اقدامی خلاقانه اقدام به طراحی، ساخت و اجرای پلتفرم نمایشگاه جهانی مجازی با نام VR Expo به آدرس www.onlineproexpo.com نموده است. این پلتفرم با هدف هم افزایی فناوری و تجارت، توسعه اقتصاد دانش محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی، تشویق بنگاههای اقتصادی و سازمانهای دولتی و اجرایی به بهره گیری از صنایع فناورانه و ارائه دستاوردها و توانمندیهای تولیدکنندگان و صادرکنندگان در بستر شبکه هوشمنداجرا شده است.
از ویژگیهای برتر این پلتفرم برای غرفه داران میتوان امکان ارائه خدمات و امکانات ویژه، آشنایی با برندهای داخلی و بینالمللی، دسترسی مستقیم به بازارها و کسب و کارهای بینالمللی، حضور بیشمار بازدیدکنندگان خارجی، گسترش بازارهای صادراتی و درآمدهای ارزی و رشد اقتصادی و برای بازدیدکنندگان، دسترسی آسان بدون محدودیت در مکان و زمان و کاهش هزینهها را بر شمرد.
در نخستین گام نمایشگاه مجازی شهر هوشمند از تاریخ ۱۷ الی ۲۰ آذر ماه سال جاری برگزارخواهد شد.
رضائیان اظهاردر پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم شرکتهای تولیدکننده و صادر کننده در حوزه صنعت و خدمات را در شبکه هوشمند گرد هم آوریم تا با یک بستر با کارایی بالا نسبت به توسعه کسب و کارهای خود در زمان فعلی اقدام نمایند.
جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.onlineproexpo.com مراجعه و یا با شماره ۰۹۹۱۶۳۶۴۴۱۶ تماس حاصل نمایید.