×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بازار شب عید…! با مسوولانی که حریف یک مرغ، یک‌کیلویی نشدند

بازار شب عید را فراموش کنید با مسوولانی که حریف یک مرغ یک کیلویی نشدند…؛ وزارت جهادکشاورزی و صمت، بانک مرکزی، گمرک، بازارگاه نهاده‌های خوراک دام طیور، ستاد تنظیم  بازار، میادین عرضه محصولات، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و… منبع خبر و اطلاع‌رسانی گرانی مرغ و تخم مرغ دیگر بحث‌هایشان هم حتی هیچ جذابیتی و نتیجه‌ای حتی در خبر هم ندارد و نتیجه این نابسامانی بازار مرغ خالی شدن سفره مردم از این پروتئین  موردنیاز شده است.

علیرضا کیهان‌پور+اکوپرشین

اکوپرشین: علیرضا کیهان‌پور: دبیر سندیکای جوجه یک روزه پس از صحنه‌های دهشتناک معدوم سازی میلیون‌ها قطعه جوجه زبان بسته بی‌دفاع در مقابل سوء مدیریت‌ها در اردیبهشت سال جاری در مصاحبه تلویزیونی با داد و فریاد گفت مرغ ارزان ترین گوشت است و این روند ادامه دارد. کو؟ کجا؟ چگونه؟ فقط شعار و زنجیره از هم پاشیده بازار عرضه و ناتوانی اکثریت جامعه از خرید حداقل یک‌کیلوگرم مرغ سالم مسیر یک طرفه‌ای است که ره به ناکجاآباد برده است.

تمام این مسوولان و اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، محیط زیست و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی فقط با مصاحبه درمانی از رسانه‌ها به دفاع از توجیهات بی‌اثر می‌پردازند.

اما به یاد داشته باشیم در این آوردگاه مبارزه به روی پل رفته و ضربه فنی شده‌اید و خود نمی‌دانید!!!

اگر محدودیت‌های شیوع ویروس مرگ آور کووید۱۹ نبود و مراسم و جشن‌های عروسی و مناسبت‌ها که بازار عرضه مرغ را بیشتر تحت‌الشعاع قرار می‌داد و شانس مضاعف فعلا در این مقطع زمانی نصیب دست‌اندرکار تولید  مرغ و تخم‌مرغ نموده که روبه جلو فرار کنند.

پس می‌دانیم که می‌دانید که حریف یک مرغ یک کیلوگرمی هم نشدید و پرچم داوری مردم حکم به باخت تاسف‌بار و مضحک شما حتی در مورد مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته و تهدید کننده سلامتی مردم داده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی هم تاکید مجدد داشتند این گرانی مرغ و… هیچ توجیهی نداشته و به تحریم‌های ظالمانه هم ربطی ندارد و نسخه درمان این مشکلات را در داخل کشور بجویید پس چاره‌ای بیندیشید وبیش از این تعلل و بی‌توجهی جایز نخواهد بود واگر تلاش نکنید در اواخر اسفند و به اصطلاح بازار شب عید به عنوان مثال شاهد افزایش قیمت مرغ به قله بالای یکصد هزارتومانی خواهیم بود شک نکنید که واسطه‌ها و سردمداران تجارت زیرزمینی و محتکرین هم بیکار ننشسته‌اند و رویای سود بسیار بالایی را در این بازار آشفته حال در ذهنشان می‌پرورانند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false