×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
علاقه زیادی به بازیگری داشتم ولی بخاطر مخالفت پدرم از این عرصه فاصله گرفتم

اکوپرشین: هستی افضلی متولد ۱۹ خرداد ۷۱ تهران است . او که در رشته کارشناسی علوم سیاسی تحصیل کرده و فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشکده سینما و تاتر است ، این روزها همزمان با تحصیل مشغول بازی در تاتر و کارهای تصویری می باشد .
افضلی در اوقات فراغت به نویسندگی و نمایشنامه نویسی مشغول می باشد و علاقه دارد در آینده به درجات عالی‌تر در این رشته برسد . به بهانه حضور وی در عرصه بازیگری با او گفتگویی کوتاه انجام دادیم که باهم
می خوانیم .

چطور شد به این عرصه علاقمند شدید ؟
از سن ۹ سالگی علاقه زیادی به بازیگری داشتم ولی بخاطر مخالفت پدرم از این عرصه فاصله گرفتم. حتی در سن ۱۶ سالگی فرصتی دوباره برایم فراهم شد تا در یک کار تصویری حضور پیدا کنم اما متاسفانه بازهم با مخالفت خانواده ام روبه رو شدم تا اینکه در سال ۹۴ با مشورت دوستان هنرمندم و جلب رضایت پدر با شروع تحصیل در دانشگاه هنر وارد عرصه بازیگری شدم و تا کنون در این عرصه فعالیت دارم .

مشوق شما در عرصه بازیگری چه کسی بوده است ؟
رضا عطاران و نادر نادرپور از مشوقین من در این عرصه بوده اند.
اولین کار حرفه ای شما در عرصه هنر چه بوده است ؟
نمایش پل به کارگردانی مصطفی باقرآبادی.
برای اولین بار با این اثر پا به صحنه تاتر گذاشتم و این باعث شد که با چندین نمایش دیگر از جمله جنجال در قهوه خانه به کارگردانی مهدی پورعلی ، خواستگاری پر ماجرا به کارگردانی حسین حیدری و … به روی صحنه بروم.

حضور در صحنه تاتر یا جلوی دوربین کدامیک برای شما جذاب تر است ؟
مطمنا صحنه تاتر برای کسی که تجربه داشته خیلی با ارزش تر از جلوی دوربین است اما کار تصویر هم به نوبه خودش برای بنده جذاب و تجربه شیرینی بوده و دوست دارم در عرصه تصویر بیشتر فعالیت داشته باشم.

بزرگترین هدف شما در عرصه بازیگری چیست ؟
خیلی علاقه دارم که بتوانم با بزرگان سینما هم بازی شوم و بتوانم با کارگردان های با تجربه کار کنم و همینطور در نقش های متفاوتی ایفای نقش کنم تا از تجربیات آنها در آینده نه چندان دور استفاده کنم.

شما قبلا هم کار تصویر انجام داده اید ؟
بله . در کار سینمایی آهوی پیشونی سفید (دو و سه) به کارگردانی سید جواد هاشمی حضور داشتم و همچنین در دو فیلم کوتاه بنام بازگشت و کابوس مرگ و فیلم نیمه بلند جوانان تنها ایفای نقش
کرده ام.

شما در رشته کارگردانی هم دستی بر آتش دارید . از تجربه در این عرصه صحبت کنید ؟
در سال ۹۵ با حضور در کلاسهای های استاد سید رضا اورنگ و محمد خیابانی به عرصه کارگردانی علاقمند شدم و همین باعث شد تا اولین کار خودم در مقام کارگردانی بنام انتظار را جلوی دوربین ببرم . و قرار است به زودی در جشنواره فیلم کوتاه تهران به نمایش در بیاید.

هم اکنون مشغول چه کاری هستید ؟
در حال حاضر مشغول پیش تولید دومین فیلم خودم در عرصه کارگردانی بنام غریبه می باشم . در حال حاضر حضور عرفان افضلی در این پروژه به عنوان بازیگر و رضا خورشیدی به عنوان مشاور کارگردان قطعی شده است.
در حال حاضر چه کارهایی آماده نمایش دارید ؟
فیلم کوتاه کودکان بی سپر به کارگردانی علیرضا دانیال پور برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان که قرار است مهرماه برگزار شود را آماده نمایش دارم. هم زمان مشغول تمرین در سه تاتر بنام های هتل تیمارستان و پنج ثانیه برف به کارگردانی علی مقدم و تاتر نام من لیالی ست به کارگردانی بهاره سرافرازی می باشم که اگر ویروس کرونا اجازه دهد این نمایش ها قرار است آبان و آذر ماه ۹۹ به روی صحنه برود و امیدوارم با استقبال همگان روبه رو شود .

حرف آخر ؟
در پایان جا دارد از خانواده ام تشکر و سپاس داشته باشم.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false