×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
حمایت ۱۸میلیارد ریالی بانک کشاورزی از پروژه بزرگ تولید قارچ در اصفهان

شرکت قارچ الماس سپاهان در شهرستان شاهین شهر استان اصفهان ،از جمله شرکت های موفقی است که با حمایت ۱۸ میلیارد ریالی بانک کشاورزی به بهره برداری رسیده و با تولیدقارچ خوراکی ،زمینه اشتغال بیش از ۲۵ نفر به صورت مستقیم  را فراهم  و به همین دلیل ، نقش مهمی در توسعه پایدار و رونق اقتصادی منطقه ایفا کرده است . این اشتغال زایی ، علاوه بر تاثیر مستقیم در کاهش نرخ بیکاری در استان اصفهان ، بخش عمده ای از نیاز منطقه به محصول قارچ و کمپوست را برطرف کرده است.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، محصولات این واحد تولیدی در بسته بندی های متفاوت و بهداشتی در شهرهای مختلف عرضه می شود و بناست با اجرای طرح توسعه ،میزان تولید قارچ خوراکی را به ۱۲۰۰تن در سال افزایش دهد.

مجید احمدی مجری پروژه قارچ الماس سپاهان درباره مزایای پروژه تولیدقارچ خوراکی می گوید: از سال ۱۳۸۸تولیدقارچ خوراکی و اسپان(بذرقارچ خوراکی) را با ظرفیت ۵۵۰ تن در سال  آغاز کردیم  و با تسهیلات۱۸میلیارد ریالی  بانک کشاورزی، بستر مناسبی برای تولیدقارچ خوراکی فراهم ساختیم . هم اکنون ظرفیت تولید را به  ۹۷۰ تن قارچ خوراکی افزایش داده ایم وبخش عمده ای از نیاز منطقه را تامین کردیم.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false