×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
عصر اطلاعات و ارتباطات و ظهور روزنامه‌نگاری در گرو صنعت چاپ

اکوپرشین به نقل از ایسنا؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به نقش ویژه چاپ در ترقی و توسعه بشری گفت: با ظهور صنعت چاپ، اطلاعات، علم و آگاهی بشری روند توسعه و تمدن نوین را سرعت بخشید.

محمود ثمینی در یازدهمین جشن صنعت چاپ لرستان که امروز ۲۶ آذرماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و اصول فاصله‌گذاری اجتماعی به‌صورت محدود در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: این مهم نقش بسزایی در انتشار و توسعه علمی بشر داشته و بسیاری از تکنولوژی‌های امروز مدیون و مرهون صنعت چاپ هستند.

وی تصریح کرد: هرگونه ضبط و ثبت وقایع تاریخی، بدون چاپ امکان‌پذیر نبود و بخش عمده‌ای از شناسنامه تاریخی ملت‌های مختلف به بهانه این عرصه است که تا به امروز ماندگار مانده است.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: عصر اطلاعات و ارتباطات و ظهور روزنامه‌نگاری در گرو صنعت چاپ به وقوع پیوست و اگر این عرصه و تلاشگران و فعالان این عرصه نبودند، افکاری که در ذهن دانشمندان، فلاسفه و نویسندگان حوزه‌های مختلف علمی در ادوار گذشته متبلور شده، امروز در قالب کتاب به دست ما نمی‌رسید.

ثمینی سپس با تأکید بر نقش ویژه این عرصه در توسعه امروز استان، افزود: حمایت از فعالان این عرصه استان باید تداوم داشته باشد تا روند توسعه استان از سرعت بیشتری برخوردار شود.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false