×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مرغی که تخم طلا می‌گذارد و پرشیا سوار می‌شود!

مرغی که تخم طلا می‌گذارد و پرشیا سوار می‌شود!؛‌ در فروشگاه زنجیره‌ای حوالی میدان صادقیه درقسمت عرضه تخم‌مرغ قیمت‌ها را مشاهده می‌کنم. تنوع بسته‌بندی وکمیت تخم‌مرغ نگارنده را یاد خاطره‌ای در سال ۱۳۸۱یعنی حدود ۲۰ سال پیش انداخت.

علیرضا کیهان‌پور+اکوپرشین

اکوپرشین: علیرضا کیهان‌پور: یک برند معروف بسته‌بندی تخم‌مرغ در نمایشگاه بین‌المللی ایران اگروفود۲۰۲۰ با تبلیغات فراوان و هزینه‌های سرسام آور محیطی وپیرامونی (بخوانید از جیب مردم) برای نخستین‌بار با بسته‌بندی؛ شیرینگ و با کد رهگیری تاریخ تولید، مردم و بازدیدکنندگان نمایشگاه را ترغیب و تشویق به آشنایی با این برند و عرصه محصول جدید می‌نمود.

این شرکت  که با افزودن رنگدانه‌های قهوه‌ای و زرد به خوراک پولت‌های تخم‌گذار موجب تولید زرده‌های طلایی شده بود مورد اعتراض مسئولین و متولیان نظارت بهداشتی وقت قرار گرفت اما ادامه راه هرگز متوقف نشد که تاکنون نیز ادامه دارد.

در نمایشگاه فوق در بزرگترین سالن ایران اگروفود۲۰۲۰ با نور پردازی بسیار عالی پوزیشن زیبای اغواکننده یک دستگاه پژوی پرشیای صفر کیلومتر سفید رنگ با چرخیدن بر روی یک سازه دوار رقص دلبرانه‌ای را تا روز پایانی و مراسم قرعه کشی برای کسانی که فرم‌های نظر سنجی را پاسخ داده  بودند موجب ازدحام وصف ثبت نام قرعه کشی پرشیا شده بود.

در نمایشگاه فوق در بزرگترین سالن ایران اگروفود2020 با نور پردازی بسیار عالی پوزیشن زیبای اغواکننده یک دستگاه پژوی پرشیای صفر کیلومتر سفید رنگ با چرخیدن بر روی یک سازه دوار رقص دلبرانه‌ای را تا روز پایانی و مراسم قرعه کشی برای کسانی که فرم‌های نظر سنجی را پاسخ داده  بودند موجب ازدحام وصف ثبت نام قرعه کشی پرشیا شده بود.

البته از سرنوشت این پژو بنده خبری و نام برنده مثلا خوش شانس، در خاطره‌ام نیست!!! اما تخم‌مرغ تولیدی این شرکت را وقتی به بهای شانه‌ای ۵۰ هزارتومان در تاریخ۲۷ آذر ۱۳۹۹ دیدم احساس کردم این تخم‌مرغ‌ها سوار بر همان پژوی پرشیا از سال ۱۳۸۱ با تخته گاز قیمت و با بانگ خروس از سفره‌های ما پر کشید و رفت علی برکت ا…

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false