×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بهبود مشتری‌مداری با استفاده از فناوری‌های نوین

بهبود مشتری‌مداری با استفاده از فناوری‌های نوین، بیست و دومین نشست کمیته راهبری حمل و نقل جاده‌ای در بخش حمل و نقل مسافر با حضور معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای‌، مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر‌، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران و تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل مسافری کشور، در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران برگزار شد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای‌، مهران قربانی‌، معاون حمل و نقل این سازمان اظهار داشت: به دلیل جایگاه ویژه و محوری استان تهران و با توجه به اینکه ۲۵درصد مسافران از پایانه‌های مسافربری تهران سفر می‌کنند‌، تلاش می‌شود با اخذ ایده‌های تشکل‌های صنفی وطرح مسائل راهبردی در صنعت حمل و نقل مسافر و در اختیار گرفتن استارت آپ‌ها و مدیریت مناسب به هم‌میهنان خدمات مطلوبی ارائه دهیم.

وی افزود: اعتقادداریم رانندگان و تشکل‌های صنفی سرمایه‌های ملی هستند وبه دنبال تحول دربخش حمل و نقل مسافر هستیم و اقدامات مهمی توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دراین بخش انجام شده ورویکرد اساسی احترام‌، دسترسی آسان برای مشتری و خدمات مناسب برای آنها است.

قربانی با اشاره به دستورالعمل‌های مقابله باکرونا افزود: بحث کرونا وظیفه‌ای کاملاً فنی وحرفه‌ای است که وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا به عهده ما گذاشته و می‌بایست شرکت‌های حمل و نقل شیوه نامه‌های ابلاغی را به صورت کامل رعایت نمایند که در غیر اینصورت درمرحله اول خود شرکت‌ها متضرر خواهند شد وحتما ً جهت سلامت مسافران‌، استعلام کد ملی مسافرین هنگام صدور بلیت دردستور کارقرارگیرد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: با هدف افزایش بهره‌وری‌، شفاف سازی، و بهبود فضای کسب و کار دست اندرکاران بخش کمیته راهبری حمل و نقل تشکیل شده است که با توجه به اهمیت همفکری بین ذینفعان حوزه حمل و نقل و ضرورت اتخاذ تصمیمات تخصصی جهت دست یابی به حمل و نقل ایمن و جلب رضایت مسافر امیدواریم کمیته راهبری را به نحو مطلوب به سرانجام برسانیم.

در ادامه این نشست دایوش باقرجوان مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر هدف از برگزاری این جلسه را تبادل نظر و بررسی مشکلات و تامین رضایت تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل جاده‌ای دانست وافزود: با توجه به شرایط موجود در کشور به لحاظ شیوع ویروس کرونا مشتری‌مداری و ارائه تسهیلات به موقع و مناسب جهت رفاه حال مسافرین‌، اولویت و هدف سازمان و تشکل‌های صنفی می‌باشد.

پروتکل بهداشتی اتوبوس

مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر ادامه داد: در زمان حال‌، مردم به دنبال دسترسی آسان به خدمت هستند و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل مسافر می‌بایست در رویکرد خود از فناوری‌های جدید و پیشرفته برای جلب رضایت مردم استفاده و از آن بهره‌گیری نمایند.

مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به ارزشگزاری جلساتی که برگزار می‌شود افزود: با حس مشترک و حس مسئولیت و بهره‌گیری از نکات راهبردی و عملیاتی شدن تخفیف‌ها بر اساس مصوبات قانونی‌، برخورد بادلالان و بازدیدهای خارج از پایانه‌ها و سلسله اقداماتی از این صنف‌، شاهد مطلوبیت در بخش حمل و نقل مسافر خواهیم بود وبا استفاده از روال‌های جدید درحمل و نقل مسافر دغدغه‌های سازمان درخصوص افزایش بهره وری سیستم از طریق افزایش تعداد مسافران می‌توان شرایط مناسبی فراهم کرد.

حیدرنوروزی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد بخش حمل و نقل مسافر به حاضرین در جلسه گفت: در دورانی که کشور از فشارهای ناشی از تحریم و کرونا دچار مشکلاتی شده می‌بایست با تلاش و همکاری مضاعف برای رفع بحران‌ها اقدام کنیم.

وی با اشاره به نقش حمل و نقل در اقتصاد کشور و جایگاه ویژه آن در استان تهران تصریح کرد: یک چهارم جا به جایی مسافر درسطح کشور، در استان تهران صورت می‌پذیرد که لازم است با بازنگری و نگرش سیستمی بر اساس چارچوب‌های مدون مباحث بنیادی مرور و مورد نظر قرار گیرد.

در ادامه نشست روسای تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل مسافر نظرات و پیشنهادهای خود را برای ارتقاء حوزه تخصصی حمل و نقل جاده‌ای مسافر ارائه نمودند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false