×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
قدردانی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از خدمات بانک ملی ایران

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از خدمات بانک ملی ایران به خانواده محرومان و اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه در دوران شیوع کرونا قدردانی کرد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در دیدار مدیرعامل بانک با اشاره به اقدامات این نهاد در حمایت از افراد تحت پوشش، نقش بانک ملی ایران در توسعه این فعالیت ها را چشمگیر خواند.

مدیرعامل بانک ملی ایران نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بانک ملی ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) را از یک خانواده دانست و گفت: رسالت اجتماعی ما در حمایت از تمام اقشار جامعه به ویژه اقشار آسیب پذیر هم راستاست.

دکتر محمد رضا حسین زاده با تاکید بر این که هر دو نهاد از پشتوانه اعتماد عمومی و مردمی برخوردارند، اظهار کرد: جایگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) میان مردم تثبیت شده و بانک ملی ایران به همکاری با این نهاد فراگیر و با ارزش مفتخر است.

در این دیدار همچنین حسن مونسان عضو هیات عامل و معاونت شعب بانک ملی ایران به عنوان نماینده تام الاختیار بانک در امور مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی شد.

رئیس کمیته امداد

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false