×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
کمک ۱۹۰۰ میلیارد ریال بیمه سلامت استان تهران به ۵۴ بیمارستان‌ دولتی

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران از کمک مالی ۱۹۰۰ میلیارد ریال این نهاد به ۵۴ بیمارستان دولتی استان خبر داد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از آی‌هینا، سید محمد حسینی گفت: این کمک هزینه ها در راستای جبران هزینه های شرایط کرونا به بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان تهران پرداخت شد.


وی ادامه داد: بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی استان تهران جزو بیمارستان های برتر و نمونه کشوری هستند که برای تمام مردم ایران خدمت می دهند به همین منظور حمایت مالی از این بیمارستان ها در دستور کار قرار دارد و همچنین بخشی از مطالبات ما به این بیمارستان ها نیز صفر شد و زمان اعتبارسنجی این بیمارستان ها را تا پایان سال تمدید کردیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت: مبلغ قابل توجهی به بیمارستان ها پرداخت شد تا بتوانند با استفاده از این مبلغ خدمات بهتری به مردم ارائه کنند.


وی با اشاره به تمهیدات کرونایی بیمه سلامت نیز گفت: دفترچه بیمه پایه سلامت رایگان، در دوره شیوع بیماری ناشی از ویروس کوید ۱۹ بدون الزام به ارزیابی وسع، دراختیار مشمولین قرار می گیرد.


حسینی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا تا پایان سال جاری، متقاضیان پوشش بیمه رایگان اعم از صدور اولیه یا تمدید، در صورت سکونت در شهر، می توانند بدون ثبت درخواست ارزیابی وسع از پوشش بیمه پایه سلامت رایگان با اعتبار شش ماهه برخوردار شوند و این گروه از بیمه شدگان مطابق ضوابط جاری صرفا امکان استفاده از خدمات بخش دولتی را خواهند داشت.


وی خاطرنشان کرد: خانوارهای متقاضی پوشش بیمه ایرانیان به منظور استفاده از خدمات موسسات خصوصی کماکان می توانند بر اساس خود اظهاری و پرداخت حق بیمه کامل و یا با درخواست ارزیابی وسع و نتیجه آن، پرداخت ۵۰ یا ۱۰۰درصد حق بیمه و رعایت ضوابط مربوط به دوره انتظار، پوشش بیمه ایرانیان دریافت کنند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false