×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پشتیبانی ۲۴ساعته در مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت

سلطانی رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه رسالت ، فرزانه معاون رسیدگی به تقاضاها و شکایات بانک مرکزی و کلهری سربازرس اداره نظارت بر بانک ها از مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت بازدید کردند.  

به گزارش اکوپرشین : مدیرمرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت در حاشیه این بازدید گفت: در این بانک به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور تمام خدمات به صورت غیرحضوری ارائه می شود.

مهدی دعاگویی با بیان اینکه کارشناسان مرکز امداد مشتریان به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری پاسخگوی سوالات مشتریان هستند، افزود: در حال حاضر ماهیانه بیش از ۲۰۰هزار تماس در این مرکز پاسخ داده می شود.

وی با بیان اینکه در روزهای آتی ساختمان جدید مرکزامدادمشتریان افتتاح می شود، اظهارداشت: بدون شک بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان تنها بانک بدون شعبه کشور بزرگترین مرکز امداد مشتریان در سطح کشور را در اختیار خواهد داشت.

دعاگویی همچنین به تشریح فعالیت بخش های مختلف مرکزامدادمشتریان همچون crm، کاشف، انتقادات و پیشنهادات، نظرسنجی و افکارسنجی و…پرداخت.

در پایان این بازدید معاون رسیدگی به تقاضاها و شکایات بانک مرکزی و سربازرس اداره نظارت بر بانک ها از روند فعالیت متمرکز و پاسخگویی آنلاین مرکزامدادمشتریان بانک قرض الحسنه رسالت ابراز رضایت کردند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false