×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
آغاز آموزش های مجازی اعضا هیات مدیره شرکت های تابعه

معاون تجهیز و توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران از برگزاری نخستین دور از آموزش های مجازی اعضای هیئت مدیره از دی ماه سال جاری خبر داد.

آغاز آموزش های مجازی اعضا هیات مدیره شرکت های تابعه

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، افشین اسدی با اعلام این خبر، افزود: به منظور ایفای نقش مؤثر توسط هیأت‌مدیره‌ها و با توجه به اهمیت توسعه مهارت و شایستگی ها در این بخش و لزوم برنامه ریزی جامع برای تحقق شرایط مطلوب در این زمینه، طرح آموزش اعضای هیئت مدیره در سه بخش دانش تخصصی (پیش نیاز و تکمیلی)، مهارت (ادراکی و مدیریتی) و همچنین ویژگی های شخصیتی (فردی و اجتماعی) به روز رسانی شده است.

وی ادامه داد: دوره‌های پیش‌نیاز در بخش دانش تخصصی شامل؛ نقش، کارکرد و جایگاه هیأت‌مدیره‌ها، آشنایی با اساسنامه‌های نفت و گاز با نگاه به قوانین آینده، قانون برگزاری مناقصات و آئین نامه های اجرایی، مسئولیت مدنی کارکنان دولت/تخلفات و جرائم و مدیریت مالی برای مدیران غیرمالی بوده و حضور در دوره های یاد شده برای تمامی اعضا الزامی است.

اسدی در ادامه، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری دوره های آموزشی به صورت حضوری، با تلاش همکاران واحد آموزش مدیریت، محتوای الکترونیک برخی از دوره های آموزشی مربوطه تهیه و در سامانه آموزش الکترونیک شرکت ملی گاز ایران، بارگذاری شده است، این دوره ها به تناوب و بر مبنای برنامه‌ریزی صورت گرفته به صورت فصلی اعلام و اجرا می‌شود.

آغاز آموزش های مجازی اعضا هیات مدیره شرکت های تابعه

معاون تجهیز و توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: نخستین فصل از اجرای دوره های آموزش اعضای هیأت‌مدیره شامل دوره نقش، کارکرد و جایگاه هیأت‌مدیره‌ها است.

به گفته اسدی، این دوره از اواخر دی ماه سال جاری آغاز و اعضا تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری مهلت دارند تا با مراجعه به آدرس LMS.NIGC.IR نسبت به گذراندن دوره مذکور اقدام کنند.

وی در پایان، خاطرنشان ساخت: ثبت نام اعضا از طریق تیم پشتیبانی سایت و توسط ستاد انجام شده و تا پایان دی ماه کدکاربری و رمز عبور برای اعضاء از طریق پیامک ارسال خواهد شد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false