×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
رویکرد شرکت ملی گاز ایران، توسعه گازرسانی و ایجاد رفاه مردم است

رویکرد شرکت ملی گاز ایران، توسعه گازرسانی و ایجاد رفاه مردم است، حسن منتظرتربتی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پنجمین همایش مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت که روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه در باشگاه نفت و نیرو و با حضور سیدامیر طالبیان، مشاور اجتماعی وزیر نفت به صورت وبینار برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت:

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، تفاوت اصلی و اساسی ما با سایر بخش های صنعت نفت نیز در این است که گاز بواسطه نوع کارکردش، در همه جا حضور دارد و این مهم، مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

ما در آستانه جشن ۹۵ درصدی توسعه گازرسانی هستیم


وی ادامه داد: همانطور که می دانید، ما در آستانه جشن ۹۵ درصدی توسعه گازرسانی هستیم و شاید بتوان گفت، اولین کشوری هستیم که در این سطح از گستردگی شبکه گاز قرار داریم.

تربتی با بیان این که این عظمت شبکه گازرسانی و اتصال هر سال ۳ هزار روستا به این شبکه عظیم، مسئولیت اجتماعی ما را در قبال جامعه، سنگین‌تر می‌کند، گفت:اکنون ما که به عنوان میهمان بر جوامع محلی وارد می‌شویم، علاوه بر رعایت حسن همجواری، باید بخشی از هزینه پروژه‌ها را به مسئولیت اجتماعی در آن منطقه اختصاص دهیم؛ چراکه اکنون مسئولیت بیشتری در قبال پایداری تولید گاز برای جامعه داریم.

حفظ محیط زیست


وی مسئولیت شرکت ملی گاز ایران در مقابل حفظ محیط زیست را بسیار سنگین خواند و تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا انرژی پاک گاز که بطور گسترده در بخش‌های خانگی، تجاری و … استفاده می‌شود، بهترین شکل ممکن و بهینه‌ترین نوع مصرف باشد، تا محیطی پاک‌تر داشته و هوای بهتری را تنفس کنیم.

تشکیل کمیته مسئولیت اجتماعی


مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در بخش دیگری از سخنان خود، اختصاص حدود ۹۰۰ میلیارد ریال در سال۹۹ و راه اندازی۴۵ سایت در ستاد ملی گاز، شرکت‌های تابعه و مناطق عملیاتی را از اقدامات صورت گرفته در حوزه مسئولیت اجتماعی برشمرد و گفت: همچنین تشکیل کمیته مسئولیت اجتماعی در تمامی شرکت‌های تابعه، تهیه و تدوین گزارش پایداری ستاد ملی گاز بر اساس استانداردGRI برای نخستین بار، برگزاری جلسات اولویت‌بندی برنامه و بودجه‌های سال ۱۳۹۹ در حوزه مسئولیت اجتماعی و …. نیز از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته شرکت ملی گاز ایران در این زمینه بوده است.


وی در ادامه سخنان خود، با بیان این که اساس کار ما، ماندگاری است و پایداری اقتصادی، گفت: در این مسیر، اقدام مهم شرکت، ارایه بیانیه مسئولیت اجتماعی بود که پس از تصویب در هیات مدیره، بصورت یک رویه در شرکت‌های تابعه اجرایی شد و به نتایج بسیار خوبی هم رسید.

مهندس تربتی در پایان، با بیان این که بستر آماده شده در این زمینه، بستر بسیار خوبی برای اقدامات آینده است، گفت: رویکرد شرکت ملی گاز ایران در این زمینه، ایجاد رفاه برای جامعه پیرامونی و شکوفایی اقتصاد منطقه است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false