×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
ترانزیت کالا بالغ بر ۹۸هزار تنی از استان گیلان

ترانزیت کالا بالغ بر ۹۸هزار تنی از استان گیلان، ​فریبرز مرادی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نشست کار گروه ترانزیت گفت: طی ۱۰ ماهه نخست سالجاری۹۸هزار و۳۶تن کالا ازاستان ترانزیت گردیده است که از این مقدار ۶۳هزار و۸۲۳ تن از مرز آستارا و۳۴هزار و۲۱۳تن  از مرز انزلی ترانزیت شده است.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای: این مقام مسئول افزود: طی این مدت۶۴هزار و ۷۶۲تن  کالای ترانزیتی از مرزهای استان وارد و۳۳هزار و ۲۷۴تن کالا از استان خارج گردیده که به ترتیب ترانزیت ورودی  استان۷درصد  افزایش و در ترانزیت خروجی ازاستان شاهد کاهش ۷۵درصدی می باشیم.

ایشان در ادامه آرد و چای را عمده‌ترین کالاهای ترانزیت شده طی مدت یادشده  ذکر کردند.

وی سپس خاطر نشان نمود: در این مدت ۱۱۷هزار و۴۸۱تن کالا از مرز آستارا وارد کشور گردیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹درصد رشد داشته، عمده کالاهای وارداتی مرز آستارا در ۱۰ ماهه سالجاری نیز انواع تخته بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار داشت: طی این مدت همچنین بالغ بر۶۸۱هزار تن کالا از این مرز صادر گردیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته۳۰درصد رشد داشته است، میوه و تره بار  نیز عمده کالاهای صادر شده از مرز آستارا در ۱۰ماهه سالجاری بودند.

مرادی در ادامه با اشاره به میانگین تردد روزانه۲۴۵دستگاه کامیون از مرز آستارا افزود: ۳۷هزار و ۲۹۹دستگاه کامیون طی این مدت به مرز آستارا  وارد و۳۷هزار و ۵۷۹دستگاه کامیون نیز ازاین مرز خارج شده‌اند. همچنین طی این مدت۸ دستگاه وسیله نقلیه مسافری به مرز آستارا وارد و ۲ دستگاه وسیله نقلیه مسافری از این مرز خارج شدند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح وضعیت تردد ۱۰ماهه مسافر از مرز آستارا پرداخته، گفت: در ۱۰ماهه سالجاری با میانگین تردد روزانه۲۷۱نفر مسافر حدود۸۲هزار و ۹۱۴نفر مسافر از مرز آستارا تردد نموده‌اند که از این تعداد۴۲هزارو۴۳۷نفر مسافر وارد و ۴۰هزار و ۴۷۷نفر مسافر نیز از این مرز خارج شده‌اند.

شایان ذکر می‌باشد ۴شرکت حمل و نقل بین‌المللی کالا ۱ شرکت حمل و نقل بین‌المللی مسافر و ۱۳۰ نمایندگی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا درحال حاضر در استان گیلان مشغول فعالیت می‌باشند .​

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false