×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
امکان ترانزیت به گرجستان فراهم شد

امکان ترانزیت به گرجستان فراهم شد، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی وزارت راه از تردد ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای به گرجستان خبر داد.

جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی وزارت راه با اشاره به اینکه پس از شیوع ویروس کرونا در جهان، ناوگان حمل‌ونقل بین‌المللی ایران برای حمل کالا به مقصد کشور‌های دیگر، با مشکلات زیادی روبرو شد، افزود: دولت گرجستان هم در این مدت برای ورود ناوگان و راننده ایرانی به آن کشور از اسفندماه سال گذشته محدودیت‌هایی ایجاد کرد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از آنا: این محدودیت در تردد ناوگان ایرانی به گرجستان در سال گذشته، مشکلات زیادی برای شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی ایرانی و ۲۰ هزار کامیون ایرانی فعال در مسیر کریدور یاد شده ایجاد کرده بود.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی افزود: مکاتبات و رایزنی‌های متعددی با همکاری وزارت امور خارجه و سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس انجام شد که نتیجه آن برگزاری نشست مجازی با مقامات کشور گرجستان در روز دوشنبه این هفته بود.

وی ادامه داد: در مذاکرات مسئولان دو کشور و با توجه به عزم و اراده دو طرف برای همکاری، این محدودیت برطرف شد و از روز سه‌شنبه ۱۳ بهمن، امکان تردد ناوگان دو طرف به قلمروی سرزمینی یکدیگر و ترانزیت دو جانبه میسر شد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false