×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا نمی‌کند

قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا نمی‌کند، معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این‌که شرکت‌های هواپیمایی درخواست افزایش قیمت بلیت هواپیما برای عید ۱۴۰۰ و ایام نوروز را دارند، اعلام کرد: با توجه به شرایط کنونی اجازه افزایش قیمت به ایرلاین‌ها داده نمی‌شود و برنامه‌ای برای آن نداریم.

به گزارش اکوپرشین به نقل از ایسنا: ابوالفضل جلالی، اظهار کرد: گرچه ایرلاین‌ها مجددا درخواست افزایش قیمت بلیت هواپیما را برای تعطیلات نوروزی پیش‌رو دارند اما در حال حاضر شرایط به گونه‌ای نیست که امکان چنین تغییرات قیمتی وجود داشته باشد و به هیچ وجه مجوز افزایش قیمت بلیت هواپیما تا پس از تعطیلات نوروزی صادر نخواهد شد.

وی ادامه داد: اگر شرکت هواپیمایی سقف مصوب موجود را برای نرخ بلیت هواپیما رعایت نکند در رصدهای مستمری که داریم متوجه تخلف در این زمینه خواهیم شد و با شرکت هواپیمایی مورد نظر برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این‌که اجازه تخلف به شرکت‌های هواپیمایی داده نخواهد شد، اظهار کرد: شاید نرخ کنونی بلیت هواپیما با توجه به شرایط اقتصادی موجود برای ایرلاین‌ها به صرفه نباشد، اما شرایط کنونی به گونه‌ای نیست که دیگر امکان افزایش وجود داشته باشد و نمی‌توانیم چنین اجازه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی بدهیم و برنامه‌ای برای بالارفتن قیمت هواپیما نداریم.

در روزهای پایانی آبان ماه امسال با تصویب شورای عالی هواپیمایی کشوری ۱۰ درصد افزایش یافته و محدودیت حداقل قیمت‌ها از نرخ‌نامه قبلی (خردادماه ۱۳۹۹) حذف شد که البته مورد انتقاد بسیاری از مسافران و مردم قرار گرفت.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false