×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
وعده‌های توخالی برای سفره‌های خالی

وعده‌های توخالی برای سفره‌های خالی، رهاشدن قیمت‌های پروتئین حیوانی و گیاهی و مشتقات و انواع الزامات و نیاز‌های سفره غذایی مردم به وضعیت قرمز و هشدار نزدیک شده است.

اکوپرشین، علیرضا کیهان‌پور: نه اراده‌ای برای  جلوگیری  از افزایش بی‌رویه قیمت‌های مرغ؛ تخم مرغ؛ گوشت گوسفند و گوساله؛ سایر ماکیان؛ انواع آبزیان؛ شیر؛ ماست؛ کره؛ دوغ؛ پنیر؛ خامه؛ خشکبار؛ انواع میوه فصل و سایر ملزومات سفره مردم به چشم می‌خورد و نه شهامت پاسخگویی شفاف  مسوولانه  کسانی که موظف به پاسخ و همدردی با قاطبه مصرف‌کنندگان محصولات بخش وزیر بخش کشاورزی هستند.

توجیهات بی اساس سرما‌زد‌گی؛ افزایش هزینه‌های حمل و نقل؛ بسته شدن راه‌های ارتباطی از مزارع به شهرها به دلیل کولاک و برف وسیل؛ کمبود قوطی انواع کنسرو مواد و غذایی و….آنقدر تکراری و بی‌اثر شده که حوصله وواکاوی دقیق آن در حوصله حتی امثال بنده نمی‌باشد.

فرافکنی و انداختن توپ در زمین دیگری فقط یک راه فرار به جلو توسط وزارتخانه‌های صمت، اقتصاد و جهاد کشاورزی است که حاصل آن وعده‌های توخالی برای سفره‌های خالی است.

هزینه و قیمت‌ها که هنوز حدود ۴۵ روز تا بازار شب عید ۱۴۰۰باقیمانده  جولان دلالان میدان را صدچندان کرده که فقط خدای مهربان می‌تواند در این شرایط به مردم کمک از خزائن وبرکات غیب اش نماید.

هزینه‌ها هرچه بادا، بادا که نشد خدمت به اقشار حتی متوسط جامعه و کارمندان ،معلمان، بازنشستگان و سایر حقوق بگیران دولتی و غیر دولتی و شریف جامعه!؟

اگر در راس مدیریت المپیک ۲۰۲۱ المپیک جهانی در توکیو بودم مدال طلای پرش از موانع و توجیه بی اساس رهاسازی و عدم نظارت بر قیمت‌های بازار مصرف مردم و همچنین وعده‌های توخالی را به سه وزارتخانه فوق و مدیران زیر بخش‌های  وابسته وعده می‌دادم که در مسابقات فرار به جلو و پریدن از موانع در کار خود بی‌همتا و بی نظیرند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false