×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
۱۷۰ نفر از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی لوح تقدیر گرفتند

۱۷۰ نفر از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی توسط استانداران لوح تقدیر گرفتند، در هشتمین روز دهه فجر و در چهل و هفتمین هفته از افتتاح طرح‌های ملی کشور، سی و پنجمین دوره معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی، برگزار شد و ۳۷۲ طرح گلخانه‌ای و فاز ۱ و ۲ مجتمع دامداری شرکت کشت و صنعت غزال با دستور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور به صورت ویدیو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اکوپرشین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، ۳۷۲ طرح گلخانه‌ای به مساحت ۹۵۴ هکتار با سرمایه گذاری ۴۲۰۰ میلیارد تومان با ظرفیت اشتغالزایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در سطح کشور و همچنین فاز ۱ و ۲ مجتمع دامداری شرکت کشت و صنعت غزال با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی و اشتغالزایی ۳۵۰ نفر در استان مرکزی دو طرح بزرگی هستند که با دستور دکتر روحانی به بهره‌برداری رسید.

با افتتاح این طرح‌ها و سرمایه گذاری ۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومانی، برای ۱۱ هزار و ۸۵۰ نفر اشتغالزایی شده است.

امروز همچنین از ۳۲ استودیو تولید برنامه‌های کشاورزی و شبکه‌های سراسری آموزش کشاورزی با ۴۲ کانال پخش زنده در سطح کشور با دستور رئیس جمهوری بهره‌برداری شد.

در ادامه این مراسم، با دستور دکتر روحانی، ۱۷۰ نفر از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی توسط استانداران با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شدند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false