×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
سنم، معادن عظیم ایران را به جهانی نو پیوند داد

سنم، معادن عظیم ایران را به جهانی نو پیوند داد، در جهانی که در نهایت برای تلاش برای بقای منابع و ادامه حیات تجارت، آموزش و تعالی به تمام فناوری‌های نوین تسلیم شد، تا از هر نقطه جهان با اشاره‌ای به عمق همه حقایق دست یافت، سامانه‌ای برای ورود به گنجینه‌های سرسخت معادن گرانبهای ایران در کویرها  و کوهستان‌ها و هزاران متر عمق در خاک و دریا راه‌اندازی شد تا پس از نفت به شکوه حقیقت وجودی دارایی‌های صادراتی، تولیدی و … منابع و ثروت ملی این کشور به آسانی دست یابیم. در آستانه ۴۲ فجر انقلاب اسلامی درگاه سفیران معدن سامانه نظام مهندسی رونمایی شد.

اکوپرشین: با حضور جناب آقای دکتر تقی نبئی، رئیس محترم سازمان، جناب آقای دکتر رضا کشاورزی، معاون محترم برنامه‌ریزی و توسعه، جناب آقای مهندس امیراسماعیل شاهسوارانی مدیر محترم حوزه ریاست، سرکار خانم الناز بلوری فرد، مدیر محترم فناوری اطلاعات سازمان و جناب آقای مهندس نصر مدیر محترم سرمایه‌گذاری و توسعه همکاری‌های بین‌المللی از دستاورد فناورانه‌ی دیگری در حوزه سرمایه‌گذاری و امور بین‌الملل تحت عنوان «درگاه سفیران معدن» در سامانه سنم (سازمان نظام مهندسی معدن) رونمایی شد.

سازمان نظام مهندسی معدن ایران در راستای گسترش همکاری‌های بین‌المللی و توسعه ارتباط با کشورهای معدنی جهان در نظر دارد از پتانسیل و تجارب مهندسی معدن ایران مقیم خارج از کشور و فعال در شرکت های معدنی دنیا افرادی را به‌عنوان سفرای افتخاری معدنی ایران انتخاب تا ضمن ایجاد یک ارتباط مؤثر زمینه را برای بروز رسانی دانش و فناوری اعضای خود فراهم سازد.

بدین‌وسیله علاقمندان می‌توانند با پرنمودن فرم مربوط در درگاه سرمایه‌گذاری سامانه سنم و الحاق مدارک و مستندات لازم منجمله تصویر پاسپورت و احراز هویت با یک شماره همراه، اعلام آمادگی نمایند.

این سازمان پس از  دریافت پیشنهادات و بررسی سوابق و تجارب، سفرای معدنی هر کشور را انتخاب می‌کند تا براساس شرح وظایف و مأموریت تعریف شده در جهانی‌سازی توسعه بخش معدن و صنایع معدنی ایران در ابعاد گوناگون و هم‌راستا با کشورهای تراز اول معدنی دنیا فعالیت نمایند.

http://ime.org.ir/

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false