×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
هجمه واردکنندگان ماهی به تولید ملی و سردرگمی مصرف کنندگان+ سند

هجمه واردکنندگان ماهی به تولید ملی و سردرگمی مصرف کنندگان، مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر در آبادان گفت: این روند تخریب تولید ملی ماهی یعنی سیباس موجب تشویش اذهان عمومی و ضرر و زیان فراوانی برای تولید کنندگان در این۷ شرایط سخت و طاقت فرسای پرورش دهندگان ماهی سیباس در جنوب کشور مانند خوزستان هرمزگان شده است.

ماهی سیباس+اکوپرشین

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی شرکت‌های تعاونی آبزیان خوزستان محمد معلم مدیرعامل شرکت‌های تعاونی آبزیان خوزستان طی مک اتبات هشدار دهنده به سازمان‌ها و نهادهای ذیربط در تاریخ ۹۹/۱۰/۱۳ ضمن هشدار به این روند تخریبی از آن‌ها طلب یاری و مساعدت نموده است.

وی در ادامه گفت که متاسفانه به جز پژوهشکده آبزی‌پروری جنوب کشور، سایر سازمان‌های مسوول و دخیل در این معضل پاسخی به این درخواست پاسخی نداده‌اند که انتظار داریم که این مشکل بزرگ تولید کنندگان ماهی سیباس در جنوب کشور و به ویژه احقاق حقوق مصرف کنندگان این نوع ماهی را به قید فوریت و ضرورت زمانی در رسانه‌ها ازجمله صدا و سیما و و سایر ابزارهای اطلاع‌رسانی کشور به سرانجام مطلوب رسانیده و با حساسیت خاص تا حصول نتیجه و تنویر افکار عمومی پیگیر این موضوع باشند.

وی در پایان گفت: این تعاونی به عنوان نماینده قانونی پرورش دهندگان ماهی سیباس در آبادان به تلاش‌های خود در این راستا همچنان پیگیر این موضوع می‌باشد.

نامه معلم به سازمان دامپزشکی ایران+اکوپرشین
نامه حسین هوشمند به محمد معلم+اکوپرشین
بهمنی+اکوپرشین
خون‌میرزایی +اکوپرشین

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false