×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
برگزاری جلسه کمیته پدافند غیرعامل پست بانک ایران با حضور دکتر شیری

دومین جلسه کمیته پدافند غیرعامل پست بانک ایران با حضور دکتر بهزاد شیری نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، دکتر علیرضا پورابراهیمی مشاور وزیر و رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیات همراه، فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره، محسن اخلاقی مدیرامور حراست و دبیر و سایر اعضای این کمیته، به منظور بررسی برنامه‌های پدافند غیرعامل بانک در سال ۱۴۰۰ با هدف ارتقای سطح حفاظتی و ایمنی سیستم‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری در بیستم بهمن ماه سال جاری برگزار شد. 

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، در این جلسه، دکترشیری برنامه‌ریزی و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و امکانات بانک برای پیشگیری از وقوع خطرات احتمالی و اجرای به موقع آن تاکید کرد. افزون بر این، مدیرعامل بانک، تدوین برنامه پدافند غیرعامل با هماهنگی وزارت متبوع، استفاده از ظرفیت موسسات علمی، راه‌اندازی سامانه پدسا، تجمیع گزارش‌های بانک در قالب استانداردها و بهره‌مندی از ظرفیت بالن‌ها در مانور و مواقع بحران‌های احتمالی را ضروری و پراهمیت دانست.

در این نشست، پورابراهیمی در خصوص اولویت‌بندی و طبقه‌بندی اسناد براساس معیارهای استاندارد، اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل شرکت‌های تابعه با هماهنگی وزارت متبوع، راه‌اندازی سامانه پدسا و استفاده از ظرفیت‌ بالن‌ها بویژه در مواقع بحرانی توضیحات و رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

محسن اخلاقی مدیر امورحراست و دبیر این کمیته گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های سال آتی ارائه و در پایان، فرهاد بهمنی و سایر اعضای کمیته دیدگاه‌های خود را ارائه کردند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false